- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
3 mei 2010 om 00:20
Hallo iedereen,
Om de 8000 km rijd ik met een RX300 op Lpi naar de firma Van Coillie te St Martens Latem om een speciale smering te laten uitvoeren ter bescherming van de kleppen.
Groot was mijn verbazing toen ik de zaakvoerder zijn Cayman zag staan met toevallig de achterklep open…..wat zag ik…een gastank van 45 liter…. dus ééntje op LPI.
Prijskaartje 3000 € voor de installatie en dus om de 8000 km speciale smering, 5 minuten werk….. Vermogenverlies… verwaarloosbaar….. en te bedenken dat een liter gas één derde kost van een liter benzine….. ondertussen rijdt hij er al enkele tienduizenden kilometers mee zonder problemen…net zoals bij de RX300 dus waarvan iedereen zei, niet doen…op gas zetten….ondertussen rijdt hij ook al 70.000 km op gas zonder problemen….
Misschien wat ver gezocht LPI op een Porsche maar voor iemand die 40.000 km rijdt per jaar is de installatiekost rap terugverdiend…. of zeg je als je een Cayman kunt kopen kun je ook de benzine betalen…in ieder geval toch beter voor het milieu..waarom dan nog bijbetalen voor wat de wegentaks betreft als je het milieu spaart….
Graag wat reacties, wat vinden de techneuten onder jullie hiervan..of kom ik met vijgen voor of na pasen….
Mvg Horace
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.