Cayman erbij…?

Home Forum Stel jezelf even voor ! Cayman erbij…?

• Maker
    Discussie

• boxster550spyder
    Deelnemer

Een jaar geleden heb ik mij reeds voorgesteld, regelmatige lezers van het forum en rijders van de LTP kennen mijn Boxster 550 S Spyder ook inmiddels.
      Ik ben zeer tevreden met mijn Boxster, deze gaat dan ook beslist niet weg.

Toch begon het enkele maanden geleden te kriebelen en ging ik op zoek naar een Cayman (nee geen 911, ik ben erg weg van de middenmotor).
      Inmiddels heb ik er verschillende bekeken en gereden, de juiste zat er echter niet bij…
      De meesten hadden teveel kilometers gereden of hadden een onduidelijke (onderhouds)historie.

Ruim twee weken geleden reageerde ik op een Cayman S Sport die te koop werd aangeboden.
      Helaas…, ik was te laat, er was mij een koper voor geweest. :bounce: , dacht ik, dat was een mooie die ik graag zou willen hebben.
      Dan maar weer verder zoeken, inmiddels was ik ook al over de grens aan het kijken.

Tot mijn verbazing kreeg ik afgelopen week een mailtje van de eigenaar van de Cayman S Sport.
      De koop was op het laatste moment niet doorgegaan ( 😆 ).
      Vrijdag meteen gaan kijken en rijden, historie, papieren en facturen nageplozen (ging eenvoudig aangezien de auto een volledige Porsche historie heeft).
      Vervolgens een onrustig weekend gehad en maandag de knoop doorgehakt.
      Donderdag ga ik mijn nieuwe speeltje ophalen, ik kan niet wachten.

Omdat we hier van foto’s houden enkele plaatjes:

CaymanFoto11.jpg

CaymanFoto01.jpg

CaymanFoto08.jpg

Enkele highlights:
      – Cayman S Sport Limited Edition uit 2008 (nummer 141 van de 700)
      – Alcantara stuur, schakelpook en handremgreep
      – Porsche navigatie
      – PASM
      – Sport Chrono Pack
      – Sportstoelen

Zondag mag ‘ie meteen mee naar het RS Fest in Rosmalen.

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
      • Proficiat met je aankoop! mooie wagen :applaus:

congrats.

[quote=”boxster550spyder” post=215837][quote=”DST” post=215830]Zijn dat echte Spyder velgen?[/quote]
            Yep, deze zaten voor zo ver ik heb kunnen naspeuren op de auto bij aflevering.[/quote]

Dat lijkt mij sterk aangezien deze speciaal voor de Spyder ontwikkeld werden en in 2008 nog niet op de markt waren…
            Mogelijks naplaatsing of een (zwaardere) vroegere versie?.
            Wel goed wiel trouwens

Volgens mij zat er op de Cayman S ltd edition een Sport Design wiel op

Gefeliciteerd met de aankoop! Ga je zeker veel plezier aan beleven!

Volgens mij zijn dat GT2 RS replica velgen, ik heb nl. ook naar die velgen gekeken voor op mijn Cayman. Originele zijn centerlock (en misschien ook een maatje groter?).

Gefeliciteerd!

[quote=”DST” post=215830]Zijn dat echte Spyder velgen?[/quote]
                  Yep, deze zaten voor zo ver ik heb kunnen naspeuren op de auto bij aflevering.

Mooie Cayman S, limited edition,goed in de opties: gefeliciteerd!Dat is wat ze noemen knopen doorhakken! Nu moet ik zeker eens naar jullie C&C in NL Limburg
                    komen :driver:

gefeli ❗

Kbombs.jpg

Proper

Zijn dat echte Spyder velgen?

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.