Cayman gekocht…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Cayman gekocht…

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben dus Datake , sinds lange tijd petrol head… En nu dus eindelijk een beetje van een droom waargemaakt door een eerste Porsche te kopen, zij het wel een cayman 2.7 211pk.

Mijn vorige 3 wagens waren BMW’s, waarvan 1 een M3… Maar met de nieuwe regels voor vennootschappen en bedrijfswagens heb ik het over een andere boeg gegooid, de BMW buiten en een goedkope nieuwe 2dehands volvo s40 1.6d gekocht als daily, en een cayman prive als weekend toy! Ik heb zeer lang gezocht naar een exemplaar in mijn prijsklasse en die mijn zin was, en uiteindelijk eentje gevonden die misschien wat meer kilometers heeft (84.000) dan wat ik oorspronkelijk zocht, maar met name de garage die hem verkocht, de staat en de garantie die ik krijg hebben me over de streep getrokken. Ook de kleur is niet alledaags op een cayman (meteor grijs).

Foto’s volgen, levering in de loop van volgende week!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 127)
    • [quote=”mark986″ post=123102]nee zeker ni, anders had die nu in mijn garage gestaan :coolness:[/quote]

… of misschien juist niet… :think: 😀

S2

De dealer waar ik mijn Boxster kocht heeft een mooie staan, maar ‘t is helaas een “S”.

Cayman bij Porsche Centrum Aachen

Edit: misleiding door de eerste foto, wordt particulier aangeboden.

nee zeker ni, anders had die nu in mijn garage gestaan :coolness:

Ok tlag niet aan de wagen zelf dan 😉

puur omdat ik er dan nog niet uit was wat voor een auto. Ondertussen zijn er al wel een paar de revue gepasseerd 😆
                Ik rij super graag cabrio maar doordat de DD van de partner een cabje is met wat vroem kan het ook een cayman zijn. De S laat ik liggen, ga voor een 2.7

[quote=”mark986″ post=123084]kweet het, was ook nog naar uwe cayman gaan kijken bij extravaganza[/quote]

ah serieus? En waarom niet gekocht? (of durf ik dat niet vragen 🙁 )

bij mij duurt da allemaal ni al te lang zenne 😆
                    zien, ok, kopen…. ni bevallen, terug verkopen….

[quote=”mark986″ post=123091]was nog voor ik de 4s gekocht had, maar om op de vraag te antwoorden, yes, echt op zoek :happydance:[/quote]

WOW, dan gaat het kriebelen bij de Mark 😀
                      Open een nieuw draadje…op zoek naar…of mogelijke kandidaat 2 :happy:

Sucses met de zoektocht, Mark :up:

was nog voor ik de 4s gekocht had, maar om op de vraag te antwoorden, yes, echt op zoek :happydance:

[quote=”mark986″ post=123084]kweet het, was ook nog naar uwe cayman gaan kijken bij extravaganza[/quote]

Dus echt op zoek naar een Cayman ?

kweet het, was ook nog naar uwe cayman gaan kijken bij extravaganza

Thanks 😉 Heb toch ook 2 maand moeten zoeken achter een exemplaar dat mij kon overtuigen 😉

heeel mooie cayman Datake!!! keep up the good work!
                                kleine veranderingen maar enorme verbetering van looks!

sgoed, zodra ik weet welke bulb we nodig hebben post ik wel een updatje 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 127)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.