Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › cayman gezocht
- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 2 maanden geleden door Mark986.
-
MakerDiscussie
-
23 oktober 2018 om 23:59
dag allen, nieuw hier! 🙂
ik ben op zoek naar een cayman 987.2 van max 13j oud en max 130k km, iiefst automaat en met zoveel mogelijk opties (denk aan navi en p-sensoren etc)
mijn budget is +- 30k en woon in antwerpen, alvast bedankt!
-
MakerDiscussie
-
Ben ondertussen ook terug aant uitkijken naar een 987.2 van na 2009. Zit je oog niet meer met het IMS issue en bij automaat de pdk. Ook zijn er zaken die hetzelfde zijn als op de S en dat was niet op de 987.1 van voor de facelift.
Voor een 30.000€ is het in België voor een Cayman 987.2 wel zoeken maar niet onmogelijk.
Een Duitse/internationale bij een off Porsche center of Approved is ook mogelijk zou ik zeggen.De kloof en 987 en 981 is wel kleiner aant worden, ook mss iets om op te letten
Veel succes met de zoektocht!
Om even terug te komen op de oude gps.
De mijne had de basis radio cd speler zelfs zonder bluetooth voor telefoon dus heb ik hem laten vervangen door zo een Sony met Apple Carplay.
Heel handig, met mijn telefoon verbonden heb ik Waze of Google Maps op het grote scherm vd radio met nog een reeks apps. Zonder je telefoon te verbinden heb je gewoon radio en telefoon via de bluetooth.
Hij leest zelfs Whatsapp berichten voor 🙂dag allen, alvast bedankt voor de reacties, ik ga liefst voor een BE wagen, ik ben al eentje tegengekomen in brussel, PL import met alle papieren etc in het pools, nee dank u, en de garage was van luxemburg waarvan het kantoor na btw opzoekwerk uitkwam op de ambassade van tanzanie 😯
van de leeftijd van max 9j wist ik ook niet, thanks for that! ik kijk rond en dank jullie voor de tips alvast..
de mijne staat echt zo hoog niet hoor.
mijn nie PASM met 17 inch wielen vult zijn wielkasten een stuk beter.
Een standaard Cayman zonder PASM staat wel degelijk wat hoog op de wielen. Is standaard en klopt dus wel. Een Cayman R ligt nog iets lager dan met een gewone met PASM.
kheb coyote naast gps , gsm met waze trekt meer de battery leeg dan de kabel hem kan chargeren als ik rap rij, die moet te veel updaten 😛
bovendien vind ik het irritant om elke keer ik in auto kruip mijn gsm te moeten ophangen,
liever instappen en aanwezige coyote start op…[quote=”vandamme” post=272644]goh, gps quasi waardeloos, de mijne heeft de onofficiele update van 2015.
Ik heb nog geen enkel adres niet gevonden.Tenzij je voyageur zijt en er voor je job hele dagen overal mee naar toe moet , of vaak op adressen in nieuwe woonwijken moet zijn.. De meeste straten zijn nog altijd ouder dan de laatste update. Nederland heeft af en toe wel eens een compleet nieuwe verbindings weg ligen, maar overall werkt het ding relatief goed.
[/quote]Ik druk me wellicht verkeerd uit. Ik gebruik nu Waze. Dan weet je hoe snel je mag rijden, waar er trajectcontrole is, waar er een wegomlegging is, neemt de beste weg rekening houdend met het actuele verkeer…
En bij ons aan de op-en afritten van de E17 in Lokeren hebben ze de boel vorig jaar drastisch heraangelegd. Daarom is het vanaf mijn woonplaats soms een ander traject. Maar onze ingebouwde gps weet dat gewoon niet.
En de gewone gps is véél minder creatief als het er op aan komt om de files te vermijden. Dus: waardeloos!
Thomas ik heb je berichtje gestuurd van een vriend die de zijne wil verkopen
Mvg Jacques[quote=”full pelt” post=272647]https://www.garagevanbeurden.be/nlbe/voertuigen/Porsche/Cayman/page1/29i-PDK-First-Paint-mmbxkwc6?price_from=2&manufacturer=47&model=1087&view=list[/quote]
klopt iets niet aan die auto.. die wielkassen zijn zo slecht gevuld, daar liggen verkeerde banden op of ze hebben het ding een 20-30mm verhoogd of zo..
Ik ben niet aan verlaagde auto’s omwille dat het nie praktisch is op onze slechte wegen.
Standaard vind ik goed, maar dit lijkt nergens op:Ik gok lager profiel banden dan er op zou moeten liggen volgens boekje.
dus kleinere rol omtrek, en speedometer die rapper gaat dan werkelijkheid.goh, gps quasi waardeloos, de mijne heeft de onofficiele update van 2015.
Ik heb nog geen enkel adres niet gevonden.Tenzij je voyageur zijt en er voor je job hele dagen overal mee naar toe moet , of vaak op adressen in nieuwe woonwijken moet zijn.. De meeste straten zijn nog altijd ouder dan de laatste update. Nederland heeft af en toe wel eens een compleet nieuwe verbindings weg ligen, maar overall werkt het ding relatief goed.
Dat PCM niet het meest moderne user interface is tot daar nog aan toe.
Het goede nieuw is, dat je geen moeite kan hebben om een cayman jonger dan 13 jaar te vinden, want er bestaan geen die ouder zijn dan 13 jaar. De aller eerste zijn in 2006 uitgekomen, en das 12 jaar geleden.
de 987.2 is dan nog een 3-4 tal jaar later, dus ouder dan 9 zul je niet vinden.succes met de zoektocht, ga vooral met een aantal auto’s rijden zodat je kan vergelijken, op papier lijken ze misschien op mekaar, soms zien ze er gelijk uit, maar de ene voelt al eens beter aan dan de andere.
Ga onderhouds boekje na, en kijk bv of er al nieuwe coilpacks in zitten
auto’s van 8-10 jaar hebben die al eens nodig, de hoezen scheuren.. Als dat dus nog niet gedaan is zal het er aankomen.. reken 3-400 euro als je het zelf doet, een veelvoud als je het moet laten doen.Hier heb je er 18: Cayman PDK max 30k€
Bedenk wel dat een oude ingebouwde navi quasi waardeloos is. Die in de BMW van mijn vrouw is 2 jaar oud en an al achterhaald qua kaarten.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.