Home › Forum › Porsche Links › Cayman S first drive
- Dit onderwerp bevat 33 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 9 maanden geleden door
enrico.
-
MakerDiscussie
-
6 oktober 2005 om 10:02
http://cars.msn.co.uk/carreviewshome/fd … ymanoct05/
Heeft er al iemand ééntje?
Misschien extra type toevoegen op forum voor deze wagen? -
MakerDiscussie
-
Allé het begint te korten.
Donderdag mag ik men papieren al komen afhalen 😀
De week daarop word de wagen afgeleverd.[quote=”911-lover”:qy3vu4ta]Wij wachtenwaarschijnlijk even ongeduldig als jijzelf 😉 [/quote]Zij maar zeker.En nu met dit pracht weer krijg je zin om te gaan toeren.
[quote=”911-lover”:ev9fwn48]De eerste Cayman hier op het forum. 😯
Hou ons op de hoogte 😉 [/quote]Wat info.
Dus zogezegd moest men wagen er al zijn.
Maar omdat ik een paar optie’s heb bijgenomen hebben ze men wagen
uit produktie genomen.Zonder dit te vermelden aan men dealer.
Dus zogezegd was men wagen uit produktie vanaf 12mei en zou onderweg zijn.Maar na 2weken begonnen ze wat ongerust te worden omdat men wagen niet kwam opdagen.Eventjes naar de fabriek gemaild en wat was de boodschap wagen word pas op 16juli gebouwd.
Dus foto’s zullen voor het eind van volgende maand zijn. 😉[quote=”RSR”:qitugx3o]De prijs is idd vrij hoog van de cayman en wat die diesel versie betreft hoop ik echter dat ze niet die van VW er in leggen. Ik heb nog niet horen vertellen van die diesel maar ik denk niet dat hij er komt.
Luc[/quote]
Er stond laatst een artikkel in autogids (“voor wat het waard is”) dat Porsche de piste van een diesel voor de Cayenne definitief verlaten heeft en gekozen heeft voor een hybride motor die ze samen met Lexus willen ontwikkelen omdat deze laatste daar reeds de nodige ervaring zou in hebben. Nogmaals, voor wat het waard is!!
[quote=”ppp 356″:n78qt7pw][quote=”enrico”:n78qt7pw]@ luke en 911-lover THX :Zal jullie zeker op de hoogte houden en foto’s plaatsen.De wagen zelf is klaar maar moet nog overkomen weet niet hoelang dit zal duren ??[/quote]
Ik dacht dat de Cayman geproduceerd werd bij Valmet Automotive in Finland. Reken dus maar ruim een week tot 14 dagen voor dat de wagen bij de dealer is.[/quote]Ha das goe nieuws!!Een week geleden was hij al uit produktie dus als alles mee zit nog een dikke week.
Wagen moet nog enkel van CJ2 voorzien worden en een Teflon behandeling krijgen.[quote=”Setakira”:1op7gd4j]Mooie wagen zal het zeker worden, achteruitwisser was dus een optie?[/quote]
Dank je 😀
Ja wisser was een optie.[quote=”enrico”:30w3qzck]@ luke en 911-lover THX :Zal jullie zeker op de hoogte houden en foto’s plaatsen.De wagen zelf is klaar maar moet nog overkomen weet niet hoelang dit zal duren ??[/quote]
Ik dacht dat de Cayman geproduceerd werd bij Valmet Automotive in Finland. Reken dus maar ruim een week tot 14 dagen voor dat de wagen bij de dealer is.
Mooie wagen zal het zeker worden, achteruitwisser was dus een optie?
@ luke en 911-lover THX :Zal jullie zeker op de hoogte houden en foto’s plaatsen.De wagen zelf is klaar maar moet nog overkomen weet niet hoelang dit zal duren ??
[quote=”enrico”:1qss7a5o]
Wagen is klaar(gebouwd )maar moet nog bij dealer afgeleverd worden.Gaat om Cayman S
Optie’s
Metaalkleur; Artic silver
Volledig lederen interieur in speciaal leder Cocoa
Achterruitwisser
Voorruit met donkere kleurstrook
Bi-Xenon en koplampsproeiers
PASM
Chrono plus sportpakket
Shortshifter
Carrera S 19″velgen
Wieldoppen met gekleurd embleem
Verwarmde zetels
Snelheidsregelaar
Automatische Airco
Net voor bagage ruimte
Sportstuur 3 spaken effen leder
Telefoonmodule voor PCM
“Bose”audiosysteem
PCM
Dit zal het zowat zijn 😉
En toekomstgericht nog een sportuitlaat(TUBI)[/quote]dat is een leuk verlanglijstje… 😀
benieuwd, voor wanneer is het ❓
vergeet de fotootjes niet he 8)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.