Cayman S kopen in Duitsland

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Cayman S kopen in Duitsland

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Dag allen,

Ben als Saabist nieuw op dit forum. Overweeg om een occasie Cayman S te kopen bij een Duitse officiële Porsche dealer (Stuttgart).

Heeft er iemand ervaring met import vanuit Duitsland?

Het aanbod is er alleszins erg groot en de prijzen aantrekkelijk.

Groet

Renaat

Hallo Renaat,

Zeker aan te bevelen.
        Ik heb mijn 997 ook in Duitsland gekocht.
        Importeren naar Belgie is een fluitje van een cent. De Porsche dealer helpt je zelfs met de transit platen om hem zelf naar Belgie te kunnen rijden 😀

Nadien naar de douane gaan, technische keuring en DIV en klaar is kees.

Ik dacht ook steeds dat dat moeilijk was maar echt niet dus 🙂

Succes!

Plumber

heb je miscchien een overzicht van het aanbod?

Mvg
          Ron Vos

Beste Ron,

Ga naar http://www.porsche.de en zoek dan bij de tweedehandswagens. Je kan -net zoals op porsche.be- je beoogde model selecteren en naar het aanbod kijken bij de verschillende officiële Duitse Porsche dealers.

X

Dag Allen,

Ik heb ondertussen een deal met een Duitse Porsche garage. Heb er een zilveren Cayman S 2005 gekocht met voldoende toeters en bellen (PASM, 19 duimers, BOSE, Xenon, PCCB, …). Na de praktische afhandeling zal ik berichten over mijn ‘Duitsch’ avontuur.

X

Wim

Is toch geen 1 april mop hè. 😆 😉
                Proficiat met de aankoop en vlug wat foto’s plaatsen hier, zodat we ook eens kunnen kijken en genieten. 8)

Neenee, niks aprilvissen !

bij deze

Wim

Ga naar een persoonlijk album van je.
                    Klik op rechter muis knop en selecteer de eigenschappen en kopieer de lokatie.
                    Daarna in een nieuw antwoord plaatsen met plakken tussen
                    Quote mijn bericht maar even, dan zie je wat ik gedaan heb.

alle respect bully maar toch geen geel voor een cayman,in Amerika vinden ze dit geweldig maar in ons apenland ga ik hiermee niet op de baan 😕 ? ?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.