Cayman S / Verkocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Cayman S / Verkocht

• Maker
    Discussie
  • Dag,

Ik verkoop mijn Cayman S.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Mag slot op. Verkocht.

Prijsdaling: € 30.000
        Voor leden van het forum kan er ‘nog wat aan gedaan worden’ 😀

No problemo, hier nog een paar…

Naamlooffgfts.jpg

Naamlooftfgfgs_2012-03-11-2.jpg

Naamlooftfs_2012-03-11-2.jpg

Naamlooftfgs_2012-03-11-2.jpg

Naamloots.jpg

No problemo…
            Hier nog een paar:

Attachments:
            • Naamlooftfgfgs.jpg
            • Naamlooftfgs.jpg
            • Naamlooftfs.jpg

Bedankt M voor het posten van de foto’s ! 😀

Stuur me maar een paar foto’s door, dan plaats ik ze hier wel.
                Mijn email is het typenummer van de eerste Boxster @telenet.be :mrgreen:

***EDIT*** Foto’s bijgevoegd in eerdere post

Vet hok! :mrgreen: :first:

Het spijt mij maar meer info over de auto dan ik hierboven heb vermeld, kan ik niet geven. Welke info verwacht U nog meer?

Ik probeer in bijlage een paar foto’s van op mijn harde schijf op te laden, maar dit lukt niet (hierboven lukte dat wel).

Mijnheer de verkoper .
                    Indien men iets wil verkopen hier , wordt er verwacht dat er voldoende info over de wagen is alsook een paar duidelijke foto’s over de wagen .
                    Dit zodat iedereen dadelijk kan zien over wat het gaat en we het draadje niet moeten vervuilen met vragen naar essentiele zaken bij een te verkopen artikel .
                    als het voor jou teveel moeite is om dit hier te plaatsen (en blijkbaar wel op Kapaza kan) , dan kan je beter je artikel op de verkoopssites zetten en kan ik het draadje hier verwijderen vanwege te weinig zin en interesse door de verkoper zelf om zijn artikel fatsoenlijk aan te prijzen .
                    Als ik verkopers moet mailen voor foto’s omdat hij ze niet wil plaatsen is mijn interesse (en die van velen denk ik) weg .
                    Ik wacht dus op foto’s (zonder kritiek) en anders gaat dit draadje in de prullenbak

Meneer de Loodgieter, er staan ondertussen ‘echte’ foto’s op Kapaza. En zoals ik hier boven heb geschreven, kan je voor meer foto’s bij mij terecht via PM.

Foto is van het internet geplukt, betreft identieke uitvoering.

Veel moeite wordt er tegenwoordig ook niet meer gedaan als men een auto wil verkopen 🙄

mooie Cayman,

bij de foto van het interieur staat hij precies in de bureau 🙂

Naamloovs.jpg

Naamloos.jpg

Naamloons.jpg

Naamloocs.jpg

Beste

Zie bijlagen. Vergeten.

Ik overweeg aanschaf Carrera

X

Foto’s ❓

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Het onderwerp ‘Cayman S / Verkocht’ is gesloten voor nieuwe reacties.