cayman T(ouring)

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman cayman T(ouring)

10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
    • Had ik al gezien…

Ik ga zeker een testritje doen. Maar vermoedelijk ga ik concluderen dat mijn 981 nog zo slecht niet is in vergelijking. Als fiscale stoplap voor 2019 zal ik het op een speed pedelec houden denk ik. Een EV zoals eerder gezegd.

Deze 718 T is niet bepaald een koopje, maar toch. Als je een driver’s car wil hebben dan staan alle opties die je daarvoor nodig hebt, maar die je vaak op het basis model niet kan krijgen, er gewoon standaard op. Ik heb een 718 S op de configurator geprobeerd en dezelfde opties toegevoegd (oa PASM Sport, sper, velgen…) en dan kom ik quasi 10.000€ duurder uit. Dat is dan puur voor de grotere motor. Dat is veel geld voor iets dat leuk is, maar op Vlaamse wegen overbodig.

Iets anders: weet iemand waarom je op de Duitse configurator wel de klassieke kuipen (met leder) kan krijgen maar op de Belgische niet? Je kan in B enkel de full carbon kuipen kiezen maar die zijn veel te duur en hebben alcantara (dat vindt mijn vrouw afschuwelijk, en dan komt het stuur ook al in alcantara).

Een mooie aangeklede Cayman 2.0T en nadien een “management- upgrade” naar 370pk ( DVXperfomance o.a ) 😀 😀 Dan heb je toch geen 2.5l of 3.8l nodig

Porsche 718 T: First Driving Footage

Porsche 718 Cayman T 2019 review [Autocar UK]

A pity, though, that it sounds as gruff, rough, clattery and uncultured as it does. That coarse soundtrack isn’t enough to ruin what is a very compelling driving experience, but while you wonder at the car’s balance and stroke the gearlever this way and that just for fun, so too do you wince at the tuneless din that emerges from behind your shoulders. Switching the sports exhaust into its more vocal mode does nothing to improve things. In fact, it only makes things worse.

Should I buy one?
              If the way the Cayman T sounds isn’t enough to put you off, absolutely. It’s a more athletic car than the standard Cayman

123

[quote=”993″ post=273761]Ja, ‘t gaat hem vooral over de sound…ik denk wanneer Gertje er zich eens over ontfermt er een heel ander geluid kan uitkomen.

Btw…voor Yellow…. https://youtu.be/2EJiF7-0PoM vooral na 6.30 …..en ”that sound is amazing”[/quote]

“It makes a brilliant brilliant noise”
                En dan toont hij de uitlaat waar een geluid bij hangt dat gewoon klinkt als een koffiemolen.. lijkt nergens op.

Gert kan veel, maar geluid dat door een turbo gemuffled is terug doen klinken als een Atmosferische 6 lijkt mij een brug te ver.

Alle aftermarket uitlaten die ik al gehoord hebt klinken gewoon als een iets luidere koffiemolen.

Porsche Cayman T review – is less more for this Alpine A110 rival? [Evo UK]

…the more focused chassis set-up of the 718 Cayman T is the pick of the Cayman range

10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.