Cayman vervangen door Carrera 4

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Cayman vervangen door Carrera 4

• Maker
    Discussie
  • Dag,

Zondag wordt mijn Cayman S permanent vervangen door een 2009 Carrera 4 997.2. Ik koop de C4 bij Porsche München, Cayman wordt aldaar overgenomen.

Voornaamste specs van de C4: basaltzwart/zwart leder, PDK, Sport Paket Plus, PASM, Sportuitlaat, Schuifdak, tempostat, verwarmde zetels, PCM.

Zodra ik de auto heb en zodra ie gedetailed is zal ik enkele foto’s posten.

Ik heb drie jaren genoten van de Cayman S en doe ‘m eigenlijk met spijt in het hart weg. Waarom? Tja, noem het de magie van het getal ‘911’…

Groet,

X

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 54)
    • Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst….heb sinds een tweetal maand ook zo enen…zelfde kleur , weliswaar zonder PDK . En nu GENIETEN !!! Nogmaals proficiat !!!
      Erik

Ja, ‘sportabgasanlage’ 😀

…is eigenlijk een dure ‘Johnny optie’…behalve het visuele aspect en het auditief meer indruk maken heeft dat geen functie… maar goed, het stond er op..

Verlagen kan je altijd nog .
          Eerst volop genieten in deze configuratie .Ziet er knap uit.
          Laat die sportuitlaat maar eens brullen 😉

Hartelijk dank voor de bejubelingen ! Ik vind de Carrera op deze manier het mooist: sobere lijn zonder extra ‘tralala’ (zoals spoiler) met de velgen als accent.

Ik zal eens kijken naar de OEM verlaging. Dank voor de suggestie.

[quote=”Xaverius” post=103099]Ja, daar heb ik al aan gedacht maar vrees voor het comfort. Heb je een advies qua verlaging (er zit PASM op)?[/quote]

Mooi!
              Enkel verlagen met de OEM M030 Porsche sportveren voor PASM!!!!!!
              Zeker geen aftermarked (H&R) monteren! Spreek van ondervinding.

Schitterende bolide, mits nog wat cm’s zakken zeker zo houden, is mijn persoonlijke mening.

XXX

A car for a gentleman with stile, Yezzzz :relaxman:

Prachtige discrete combinatie van klasse. Zo heb ik het graag 😀 Geen bling bling dus :first:

super mooi combinatie!

Wagen en velgen super . :applaus:

Prachtige wagen, zelfde voor de velgen. Zou ik ook zien zitten.

Greets,
                          Rufie.

Ja, daar heb ik al aan gedacht maar vrees voor het comfort. Heb je een advies qua verlaging (er zit PASM op)?

:wtf: :respect2:
                              Nu nog een paar cm zakken en ‘t is af.

Nog eens een fotoke

PB

[quote=”Xaverius” post=102088]Bedankt ! Ben zeer tevreden van het resultaat.
                                  Is BB6 niet hetzelfde als BBS ?[/quote]

BB5 & BB6 zijn replica’s. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 54)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.