Center cap

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Center cap

• Maker
    Discussie

• rjf

Ben op één van mijn velgen het Porsche logo kwijt gespeeld. Iemand een idee waar ik dat hier in België kan vinden? Ik zoek een gekleurd exemplaar (denk plastic), dat op een standaard 986 Boxster velg zit …

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • rjf

PaulusdB schrijft:

Losse embleempjes waren te verkrijgen bij een op het NL PF verkerende Belg, Jampie.
        Uit Turnhout Belgie met een Boxster S Spyder 550

Zie zijn ‘advertentie’ http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=12&t=22085

Gecontacteerd, bedankt voor de link 😀

Losse embleempjes waren te verkrijgen bij een op het NL PF verkerende Belg, Jampie.
          Uit Turnhout Belgie met een Boxster S Spyder 550

Zie zijn ‘advertentie’ http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=12&t=22085

dat zijn IDD dezelfde. gewoon met een klein schroevendraaiertje het capje eruit pulken en de “nieuwe” erin klikken. wel met de punt van het logo naar je ventiel gericht !!!

rjf

Kan ik dit oplossen door die naafkapjes van je link hierboven te kopen ?

deze geëmaileerde alu logotjes zie je zelden te koop en kosten al gauw evenveel dan een volledige capje. de grotere “bonnet badge” zie je wel eens passeren maar die past niet.

rjf

Dit is dus het probleem :

Dit zijn de andere 3 velgen:

Zou het graag in orde hebben voor de forum zomertoer volgend weekend 8)

rjf

Bij mij zijn het blijkbaar echt opplak emblemen, dus enkel embleem zonder de schijf errond … ? Zal vanavond ff en foto erop gooien hier …

bedoel je DEZE of zijn het nog andere?

rjf

Niet op Carnewal, trouwens liever niet via internet zodat ik ze eerst kan zien voor ik koop. Zou nogal vervelend zijn moest het niet dezelfde zijn als die 3 die er nog op zitten 😉

Anoniem

Eens de “te koop” site afschuimen, anders Carnewal?
                          Ik heb hier nog 4 met zwart logo en 4 GT3’s liggen.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.