centercaps beveiligen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster centercaps beveiligen

• Maker
    Discussie
  • weet er iemand hoe je je centercaps beveiligd, de mijne zijn weg :what:
    Als er iemand er liggen heeft of te koop voor een boxster 986 let me know, liefs zwarte maar mogen ook grijze zijn.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • hier mag een slotje op, ik ben verder geholpen door forumleden :up:

0

je hebt een pbeetje :up:

0

ik heb er hier orginele liggen in antraciet, nw in de doosjes
          mogen weg voor 39euro + verzending (ouders komen in feb naar spanje dus na 26feb kan je ze ophalen in antwerpen)

0

[quote=”stefx911″ post=247059]
            Op een rit, jaren terug, werden zelfs de zijpinkertjes van een 3.2 gestolen ![/quote]

Ookal eens mistlampen, reflectoren en knippers van een 964 ruzie

… van je collega Porsche-rijders moet je het dus blijkbaar niet (altijd) hebben 😐

Hoe vaak verwijder je zelf je centercaps?

Gaatjes dichtmaken, dan kan je altijd de kapjes nog naar buiten duwen als je de wielen er vanaf hebt 💡

.. vastkitten aan de binnenzijde levert wss alleen maar meer schade op als een of andere puber met ‘n schroevendraaier langs komt :coolness:

0
            F

Zijn die zijpinkers dan zo uniek?
              Zien er mij hetzelfde uit als op een VW Golf.
              Blijft zielig :bounce:

0

Mijn ventieldopjes hebben ze ook al eens gestolen, in de ondergrondse parking van kantoor nog wel, dus door een collega

Op een rit, jaren terug, werden zelfs de zijpinkertjes van een 3.2 gestolen

Zielig gewoon!

0

Gekker moet het niet worden … :popcorn:

0

enig mogelijke beveiliging is de gaatjes opvullen met metalen plugjes en de lipjes vast kleven in het naafgat.
                    maar dan heb je zelf problemen om ze er af te krijgen, dus dan maar beter namaak kopen voor 20 euro en die er op zetten.

0

Ik heb 2 sets gekocht bij Aliexpress
                      En de originele de kast in .
                      😀
                      Tegen het verliezen van mijn originele
                      heb ik ze gekocht .

0

Ach, er zijn zieligaards die zelfs de ventieldopjes van mijn boxster gestolen hebben tijdens een rit met de club.

De enige manier is om ze langs de binnenkant van de velg vast te kitten, denk ik.

0
                        PM

[hide]Ik ken ook iemand die ze onlangs gestolen is. Je kan er bestellen via rosepassion. Geen idee hoe je dat zou kunnen beveiligen.;;[/hide]

0

hoe !? word dat ook al gestolen :wtf: 😯

0
                          12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.