Chauffeurs gezocht voor Miss Coast !

Home Forum Porsche Uitstappen Chauffeurs gezocht voor Miss Coast !

• Maker
    Discussie
  • Beste Porscheliefhebber,

Ook dit jaar gaan we de finalistes van Miss Coast een onvergetelijke dag bezorgen.

We zoeken 15 vrijwillige mannen met een Porsche die de passagiersstoel vrijhouden voor een jonge finaliste.

Die dag krijgen de meisjes een verwendag waarbij wij voor de verplaatsingen in stijl zorgen.

Plaats van afspraak : Wellington Golf Oostende
    Wanneer : zaterdag 3 augustus, 17u00

Deelname gratis voor de chauffeurs.

De aantal plaatsen zijn beperkt en vlug ingevuld. Als je erbij wenst te zijn, graag spoedig een bericht terug.

Ook je partner kan meekomen. De organisatie van Miss Coast zorgt voor een shuttle.

Voor de bijrijder/partner wordt een bijdrage gevraagd voor het diner.

Inschrijven liefst via : https://www.facebook.com/events/367219413391957/

Tot binnenkort.

Met sportieve groeten,
    Katja & Alain.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 84)
    • Ik kijk er al naar uit . 😉
      Het zal dit jaar met de boxster zijn .

[quote=”patrickvb” post=133916][quote=”Rufie” post=133911]Ja Sammy, dat blijft voor mij toch DE foto hé :D[/quote]
        in plaats van galant de deur te gaan openen en de miss te helpen om elegant uit te stappen… :wtf:[/quote]
        Dan komen er geen leuke foto’s als we zelf de deur openen hè 😉

[quote=”Rufie” post=133911]Ja Sammy, dat blijft voor mij toch DE foto hé :D[/quote]
          in plaats van galant de deur te gaan openen en de miss te helpen om elegant uit te stappen… :wtf:

De vraag is wat het meeste beziens heeft :lekker:

Ja Sammy, dat blijft voor mij toch DE foto hé 😀

:coolness:
                tn_IMG_9112_2013-06-11.jpg

tn_IMG_8856.jpg

[quote=”snoer 964″ post=133421]Hier enkele beelden om het geheugen op te frissen

[/quote]

Volgens mij is ’em ne claxon aant zoeken 🙂
                  Nog een beetje naar beneden en honk honk …

Wel jammer voor de foto’s dat ze telkens voor die auto’s gaan staan … :wtf:

:bounce: jammer wow ook eens mee rijden. maar ben op verlof

Hier enkele beelden om het geheugen op te frissen

m054.JPG

m063.JPG

m068.JPG

Hier onze winnaar van vorig jaar (Straffen)

m069.JPG

m087.JPG

Als ik de foto’s van vorige edities bekijk en de al dan niet ware verhalen bij pot en pint hoor dan is het meer dan frisse, zuivere zeelucht :think:

Alle redenen zijn goed om te kunnen profiteren van de frisse, zuivere zeelucht.
                            :up:

Zo heren, wat een opofferingsgezindheid! :drink:

Dag Patrick,

4 augustus was foutje, gaat in iedergeval op zaterdagavond door.
                                Je staat op de lijst.

Groeten,
                                Alain.

Rufie,
                                  Heb gemerkt dat de datum van het evenement gewijzigd is van 4 naar 3 augustus.
                                  Zou je ons kunnen bevestigen zodat we deze datum zeker vrij houden. heb je ook pm gestuurd.
                                  Kijk er zeker naar uit.
                                  Goed weer werd besteld…

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 84)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.