Chauffeurs gezocht voor Miss Coast !

Home Forum Porsche Uitstappen Chauffeurs gezocht voor Miss Coast !

• Maker
    Discussie
  • Beste Porscheliefhebber,

Ook dit jaar gaan we de finalistes van Miss Coast een onvergetelijke dag bezorgen.

We zoeken 15 vrijwillige mannen met een Porsche die de passagiersstoel vrijhouden voor een jonge finaliste.

Die dag krijgen de meisjes een verwendag waarbij wij voor de verplaatsingen in stijl zorgen.

Plaats van afspraak : Wellington Golf Oostende
    Wanneer : zaterdag 3 augustus, 17u00

Deelname gratis voor de chauffeurs.

De aantal plaatsen zijn beperkt en vlug ingevuld. Als je erbij wenst te zijn, graag spoedig een bericht terug.

Ook je partner kan meekomen. De organisatie van Miss Coast zorgt voor een shuttle.

Voor de bijrijder/partner wordt een bijdrage gevraagd voor het diner.

Inschrijven liefst via : https://www.facebook.com/events/367219413391957/

Tot binnenkort.

Met sportieve groeten,
    Katja & Alain.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 84)
    • rufie

ik ben er ook bij

als winnaar van het verlopen jaar zie ik met de porsche weer zitten

het is de oude porsche die het gemaakt heeft

straffen

jammer dat ik geen nieuwe Porsche heb anders kwam ik wel af

Tim

+1.. 😉

Er is altijd wel een oplossing.
            8)

Al veel over gehoord maar momenteel nog een P 😥 Ik zal eens vragen of ik 1ne zijn panamera meekrijg. Ik rij daar toch al regelmatig mee rond. Of wie weet als de GT3 geleverd is (maar die zal ik nooit meekrijgen 👿 )

Zal mij ook maar opofferen om de dames vervoer te geven hé 😉

Is ok funny 😉

Rufie iets op Fb geplaatst weet niet of het op de juiste plaats is . 😳

[quote=”snoer 964″ post=124665]Heb me ook opgegeven als driver :coolness:[/quote]

Bij dat te lezen snoerken! Maar mag dat wel van mijnheer den doktoor????

Heb me ook opgegeven als driver :coolness:

Gelukkig mag ik beslissen en gaat dit idee niet door.
                          We zoeken wel nog bobettes voor na het feestje :popcorn: 😀 :relaxman:

Een oproep aan alle dames: laten we de Missen eens vervoeren door P-ladies :happydance:
                            Martine met de Boxster?
                            Nancy met de 964?
                            Et moi: den smurf :relaxman:

[quote=”patrickvb” post=124635]Heb (zeer bewust) zelf geen FB-account …maar wil er wel bij zijn als chauffeur. Lijkt me :happydance: om de jaarlijkse vakantie te beginnen.
                              Tenminste, als een knalgele boxster ‘wel’ genoeg is. ;)[/quote]

+1 Geen FB, wel P :relaxman: :driver:

Heb (zeer bewust) zelf geen FB-account …maar wil er wel bij zijn als chauffeur. Lijkt me :happydance: om de jaarlijkse vakantie te beginnen.
                                Tenminste, als een knalgele boxster ‘wel’ genoeg is. 😉

-1 😳
                                  (zaterdag….werken)

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 84)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.