chiptunning van een 996 turbo

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen chiptunning van een 996 turbo

• Maker
    Discussie
  • weet iemand een goed adres voor een 996 turbo te laten chippen? met een heeeeeeeeel goe resultaat 😀

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Het probleem is niet zozeer van een beduidend meervermogen te HEBBEN , maar van ze ook zeer regelmatig te GEBRUIKEN .
      Iets wat ik in de US niet zo echt zie gebeuren 😉

[quote=”911-lover”:2pcdf74i]Bij turbo’s kan er idd een behoorlijk percentage meervermogen uitgehaald worden . Zeker tov een atmosferische .
        Hou er wel rekening mee dat alles aangepast is aan het meervermogen . De remmen zullen het wel kunnen houden , maar ik denk aan de motordichtingen , versnellingsbak etc .
        Bij een flink meervermogen durven die dingen het nogal snel begeven .[/quote]
        De 996 turbo kan ongeveer 650pk aan zonder dat er iets veranderd moet worden aan motor of versnellingsbak.
        Een andere koppeling is wel aan te raden want die zal je rap in de soep draaien…..
        In de USA rijden er al een paar rond met 800pk zonder iets veranderd te hebben aan motor of versnellingsbak.

[quote=”etieke”:3k4liel2]hmmmmm interessant
          enne hoe zit dat met ne gewone 996 bwj 2000 300pk?[/quote]
          Een chiptuning bij een atmosferische motor is verloren geld ,daar win je misschien 20 pk mee….

Bij turbo’s kan er idd een behoorlijk percentage meervermogen uitgehaald worden . Zeker tov een atmosferische .
            Hou er wel rekening mee dat alles aangepast is aan het meervermogen . De remmen zullen het wel kunnen houden , maar ik denk aan de motordichtingen , versnellingsbak etc .
            Bij een flink meervermogen durven die dingen het nogal snel begeven .

hmmmmm interessant
              enne hoe zit dat met ne gewone 996 bwj 2000 300pk?

[quote=”etieke”:27ut628s]een turbo
                en nog laten chippen ?
                die paar extra pk gaat ge echt niet voelen hoor , wel in uwe portemonee maar in uw p ke niet vermoed ik zo
                persoonlijk denk ik dat dat om problemen vragen is .[/quote]
                Een 996 turbo laten chippen brengt u ongeveer 80 pk en 100NM koppel op ,een originele turbo is een lammetje in vergelijking met een gechipte.

een turbo
                  en nog laten chippen ?
                  die paar extra pk gaat ge echt niet voelen hoor , wel in uwe portemonee maar in uw p ke niet vermoed ik zo
                  persoonlijk denk ik dat dat om problemen vragen is .

Volgens mij is Heinz de beste in marketing maar zeker niet in chiptuning…..

ik hoor heel goede commentaren over Heinz in Aalst

eigen vermogensbank, …

zelf op Youtube vind je hem

Hallo turbofreak,ik heb je een persoonlijk mailtje gestuurd ivm het chiptunen van je 996TT.

Welkom.

Hier zullen er wel op het forum zijn die goede kennen. Het is niet alleen veel pk of koppel hebben, maar betrouwbaarheid en kwaliteit… 😮

soms zijn er die kits verkopen die veel beloven, maar achteraf zit jij met de brokken… 👿

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.