Chris en Mich laten Hollanders een poepje ruiken…

Home Forum Zeverhoekje Chris en Mich laten Hollanders een poepje ruiken…

• Maker
    Discussie
  • Hey Belgen,

zondag jongstleden werd een kart-event georganiseerd door LeoH van het NL forum. Chris_lbr en ikzelf hadden ons ingeschreven als enige Belgen voor dit evenement. Chris had het gebeuren zelfs bijna gemist want hij en kameraad Peter kwamen pas toe als wij al stevig de helm hadden vastgeknoopt.

Na een verkennings/fun-sessie van een half uur werd het startschot gegeven voor een 25 min durende race… de startorde was bepaald door het gewicht van de bestuurder, maar wel in omgekeerde volgorde…zwaarste vanvoor en de lichtste mannetjes achteraan…het was dikke fun en na afvlaggen waren Chris en ik als 1 en 2 over de finish gereden. 8)

Voor de nieuwsgierigen (wel een login noodzakelijk op het NL forum)

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph … sc&start=0

Op pagina 13 staat trouwens een leuk samenvattend filmpje gemonteerd 😉

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Anoniem

We moeten met de Porsche-days er maar eens naartoe gaan en zien wat er te regelen valt. Misschien interessant om dan eens iets te organiseren in september of oktober…

Mariembourg is inderdaad niet zo leuk, daar moet ge zelfs nooit op de rem gaan staan.

2j geleden de 24u op francorchamps gereden en daar hebben ze inderdaad betere karts, dubbele 4-takt motoren (links en rechts eentje) gaan wel deftig, is wel niet zo goedkoop als elders maar ook wel logisch met die 2 motoren.

Ik heb jaren geleden eens op Francorchamps met die karts gereden en dat was echt de moeite waard.
          Ook zijn we met de vroegere club eens gaan rijden in Antwerpen in de buurt van Cardoon.
          Dat is half indoor en half outdoor met 2 verdiepingen. Dat was ook heel leuk.
          Dan is er ook nog een leuke buitenbaan waar naar ik meen Pfaff tussen zit (die was toen ik daar was ook daar).
          Het is in mijn geval jaren geleden dat ik nog in een kart gereden heb , maar ik wil zeker meedoen

Anoniem

Heb ik ook al zitten over nadenken. Genk trekt echter op niks en in Mariembourg stellen de karts niet veel voor tenzij ze ondertussen andere zouden hebben. In Francorchamps hadden ze tot enkele jaren terug wel deftige karts, maar geen idee hoe het er nu zit. Misschien met de Porsche-days eens naar gaan kijken en vragen wat er mogelijk is met een groep…

Zouden we zelf met ons Forum ook eens kunnen doen 🙂

ken

Mooi gedaan mannen 😀 knap filmpje
                veeeeeel fun gehad zeker 😉 ❗

Anoniem

[quote=”MichM3″:2tce7n4u]Chris_lbr en ikzelf hadden ons ingeschreven als enige Belgen voor dit evenement.:[/quote]
                  Je vergeet Peter, da’s ook nen Belg !!!! 😉

Chris had het gebeuren zelfs bijna gemist want hij en kameraad Peter kwamen pas toe als wij al stevig de helm hadden vastgeknoopt.

…en na afvlaggen waren Chris en ik als 1 en 2 over de finish gereden. 8)

Dat zal ze leren om mij met de Golf kompleet achter te laten op de autosnelweg 👿 We vonden die kartbaan maar niet en ‘t heeft echt weinig gescheeld of we haden terug moeten naar huis rijden. Maar op ‘t laatste nippertje vonden we ze dan wel en toen had ik maar 1 doel : [size=200:2tce7n4u]WRAAK ![/size]
                  Dus na een paar ronden baan-verkenning de pits in en achter een deftige kart gevraagd. Ik wist alleen niet dat die kart-verhuurder mij er eentje met een wat zwaardere motor had gegeven tot de koers zelf ging beginnen. Nu ja, veel had ik niet aan die motor want de stuurkolom stond zo scheef als maar kon zijn waardoor de kart continu zwaar naar links stuurde.
                  Maar evengoed heb ik al die Ollanders (op 1 na) toch nog eens gedubbeld ook. Nei ! 😀

idd mooi gedaan mannen 😀

2-taktjes zouden nog meer spectakel gegeven hebben denk ik 😉

bedankt om onze eer te verdedigen , knap werk 😛

Van harte geluk gewenst aan jullie beiden.
                        Ik ben fier op jullie 😆 😉

Hier het filmpje

proficiat gasten , super !!!

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.