Circuit dag met PFB

Home Forum Porsche Uitstappen Circuit dag met PFB

• Maker
    Discussie
  • Zijn er leden die interesse hebben in een circuit dag (enkel en alleen voor de PFB leden)?
    Ben bezig prijzen aan het aanvragen voor het afhuren van een circuit.

Prijs afhuren circuit voor een volledige dag (09u tem 17u/18u – motor silence tss 12u en 13u)
    Folembray (Fr) 2040m > 3420€ (op zondag)
    Abbeville (Fr) 2400m > offerte nog niet ontvangen
    Mettet (B) 2233m > offerte nog niet ontvangen
    Croix (Fr) 1900m > offerte nog niet ontvangen

Inschrijving door middel van voorschot (geen teruggave daar de prijs bepaald wordt door het aantal deelnemers)

Folembray

Abbeville

Mettet

Croix

De huurprijs zal verdeeld worden onder het aantal deelnemers.

Geen flitspalen, geen fietsers, geen tegenliggers, … ideaal om het beest eens los te laten 😀 😀 😀

Reply onder de vorm :

Lid – 100% – circuit > gegarandeerde deelname
    Lid – 50% – circuit > misschien

Mogelijke deelnemers :

TheFab – Abbevile – 100%

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 185)
    • Die staat ook op mijn watchlist Fab, da’s die van Doppio denk ik he ?

0

Zondag 21/03
        TRACKDAY |
        SPA-FRANCORCHAMPS :
        SUNDAY 21.03.2021

Drive at your own rhythm during this open pitlane day on the “most beautiful circuit in the world”.RATE
        [list]
        [*]1 Pilot | 1 Car | 1 day : 650 €
        [*]Stand F1 : FREE !
        [*]Pilot #2 / #3 / #4 : FREE !
        [*]Passenger : FREE !
        [*]Welcome Box : INCLUDED
        [*]Snacking : INCLUDED
        [*]Lounge Corner : INCLUDED
        [*]Convivialité : As Usual !
        [/list]
        Hier heb ik wel zin in !!!

0

Volgende trackday gepland op 6/03.

0

Thx Ghost !
            Software, drivers en manuals reeds gedownload !
            Lijkt me wel eens een leuk winterprojectje 🙂

0

Dat kan aan die obd liggen denk ik.
              Gasklep zal zeker al elektrisch zijn.

Ik heb hier een durametric liggen.
              Daar kan je zulke dingen mee uittesten.
              Die mag je gerust eens lenen.
              Je moet dan wel zelf de recentste software van durametric downloaden en installeren op pc of laptop die je bij uw auto kan gebruiken.
              Durametric is soort van obd stekker naar USB met kabel van ongeveer 2 meter.

0

Ik vind het vooral vreemd dat mijn throttle nooit op 100% staat. Vraag me af of dat aan mij ligt door te weinig druk op het gaspedaal, of aan de OBD die foute of laggy data doorgeeft, of een mechanisch probleem met het gaspedaal, of is dat al throttle by wire en loopt het daar fout ? Zou eigenlijk nog eens met die Porsche app moeten rijden, die pakt veel meer data dan die OBD doorgeeft aan de RN ONE, en dan heb ik een vergelijkingspunt.

0

Bart dat gaat hard met die GT3.
                  Wat mij opvalt is hoe snel je al op het gas gaat bij uitkomen van de bochten :up:

0

Ik denk dat we mogen stellen dat het seizoen voorbij is ! Helaas !
                    Tijd om de winterbanden te monteren 🙂

0

Trainingday Skylimit Zolder 18/11 Cancelled 🙁 🙁 🙁

0

Hetgeen vooraf ging aan vorig rondje, een GT3 tandem in verkeer. Trager, maar wel amusanter om te zien.

Petrolheads Zolder 20200924 - Lap 1

Petrolheads Zolder 20200924 - Lap 2

Petrolheads Zolder 20200924 - Lap 3

0

[quote=”bccars” post=283017]Ik had er beter geupload met wat verkeer, da’s altijd amusanter om te zien bedenk ik me nu.[/quote]

waar was dat verkeer ? moet je alleen rijden met Petrolheads day : covid regels ivm grote afstand houden? zo kan het ook 😀 😀

leek een vrij snel rondje :driver:

0

TOP !!! ik gebruik dit om simultaan hier mijn onboard filmpje naast te zetten om dan te zien hoeveel trager ik daar rij.. Ik verwacht dat we zullen binnenkort wel niet meer mogen rijden op Zolder wegens de maatregelen 🙁

0

dacht dat het een kwalificatierondje was –))!

0

Ik had er beter geupload met wat verkeer, da’s altijd amusanter om te zien bedenk ik me nu.

0

Volgend circuit uitstapje blijven we in België.
                                  Zolder – Skylimit trackday 18/11.

https://skylimitevents.com/section/events/event/15990507835f4f941f8cdd6/Trackday-Circuit-Zolder.html

1ste sessie geboekt van 13u tot 14u met de mogelijkheid te verlengen tot 17u (als het niet regent).

0
                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 185)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.