CODEKAARTEN RADIO EN NAVIGATIE

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 CODEKAARTEN RADIO EN NAVIGATIE

• Maker
    Discussie

• RUUD
    Deelnemer

Bij aankoop van mijn 996 zijn de codekaarten van de radio en de navigatie niet meegeleverd wegens onvindbaar bij de vorige eigenaar.Weet er iemand of er een manier is om hievan een kopij te verkrijgen voor in het geval ik mijn batterij moet verwisselen ?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • Stuur eens je chassis nummer door en ik bezorg je dan wel je code.
        Stuur het wel naar info@lecars.be

[quote=”dixie”:aftypepa]ik had mijn codes op 5 min.[/quote]

Je PCM codes ? Lijkt me onwaarschijnlijk.

Als je dealer wil meewerken heb je direct alle codes die je wil.Weet ik uit ondervinding,ik had mijn codes op 5 min.
            Nu heb ik zelf Durametric software die ik aansluit op de OBD poort en dan kan ik zelf de radiocode uitlezen die op de ECU is opgeslagen.

Dat zal niet simpel zijn vrees ik. Een vriend van me heeft vorig jaar een mooie 996 laten staan ook zonder de codekaarten.
              De verkoper beloofde deze kaarten na verkoop aan te vragen bij Porsche maar ik heb toen negatief advies hierover gegeven aan mijn vriend. Afspraak was dus eerst code kaarten en dan verkoop. Verkoper is blijkbaar niet aan de kaarten geraakt en de wagen werd dus ook niet gekocht.

Je hebt 2 kaarten nodig, die van het navigatie systeem en die van het PCM systeem. Je zou je rechtstreeks tot de invoerder kunnen wenden met je vraag aan de hand van je chassis nummer van de wagen maar ik vrees er een beetje voor eerlijk gezegd.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.