Coming soon II

• Maker
    Discussie
  • yellow_crab_spider_by_macrojunkie.jpg

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 99)
    • Proficiat … uit je bed geraken gaat geen probleem zijn vermoed ik :up:

http://www.automobile.fr/Voiture/x/vhc:car,cnt:,pgn:0,pgs:0,srt:,sro:,dmg:/pg:vipcar/225368845.html

Voor de mannen met een dikkere bankrekening
        Veel beter dan dit wordt het niet he :lekker: (ze maken de 991R niet in het speedgelb :think: )

Soit, mijn nummerplaast is gisteren gearriveerd :happydance:
        Morgenvroeg dus vroeg uit mjn bed en richting Rotterdam karren om de Spyder te gaan halen :driver:
        7 maanden moeten wachten, amaai das bijna een zwangerschap :mrgreen:

Ferm kleurke, maar weeral veel €€€€€€€€€ :wtf: :wtf: :wtf:

“LIFE IS TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS hé mannen”

:happydance: :happydance: :happydance:

De Spyder wordt mijne ‘goed weer vandaag hé’ DD :coolness:

Voor de ritjes, zal ik waarschijnlijk iets anders van stal halen. Die moeten ook eens “warm” gedraaid worden hé. :driver:

Maar idd we zouden ze eens naast elkaar moeten zetten :first: :drink:

We zullen mekaar wel zien tijdens de zomerse rit in de Vlaamse Ardennen?

ik zeg de spinnekop en de duikboot naast mekaar voor een LunKodak.gif

Proficiat!

Dat van je leeft maar één keer kun je trouwens op vele zaken toepassen…

Enfin, hier nog eens de jouwe in Speed Gelb en een andere Spyder in standaard Racing Yellow, beide buitenfoto’s want binnen hangt het ook sterk af van de soort verlichting:

23403.png

Porsche_Boxster_Spyder_2016.jpg

Buiten hangt het af van schaduw en bewolking. Mijn avatar is bij grijs november weer genomen.

Antwoord van de dealer: “inderdaad rijd er nog 1 gele spyder in Friesland, maar deze is racing yellow”

Om een of andere reden is Racing Yellow weinig genomen op de Spyder.
                        Spijtig, want dat is toch een van de beste, zo niet de beste niet- PTS kleur :engeltje: :mrgreen:

LIFE IS TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS hé mannen

[quote=”deepee” post=233595]… en de eerste testkilometers zijn achter de rug :mrgreen:

Das de mijne niet zenne…
                          Niet zeker dat het ne speedgele is, denk eerder een racing

congrats man :applaus: mooi

… en de eerste testkilometers zijn achter de rug :mrgreen:

Proficiat , congrats , :up:

Dit wordt een blikvanger en zal zeker niet onopgemerkt voorbij kunnen rijden.

Wanneer kunnen we deze in IRL aanschouwen ?
                                Best , 22 mei ?

Ja, vroeger kwamen ‘the spiders from Mars’… nu komen ze uit Duitsland.

Super car…proficiat en veel ‘fun’ ermee.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 99)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.