Complete set 19″ winterbanden (235 / 265 )

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Complete set 19″ winterbanden (235 / 265 )

• Maker
    Discussie

• S2

Ik heb nog een complete set banden liggen die weg mogen omdat ik in de winter toch nooit rij :

Achteraan:
      Vredestein Wintrac Xtreme
      265/30 ZR19 93W M+S (met sneeuwvlokje)
      DOT 2612

Vooraan:
      Vredestein Wintrac Xtreme
      235/35 ZR19 91W M+S (met sneeuwvlokje)
      DOT 3513

In zo goed als nieuwe staat (1000 km mee gereden) Kijk maar naar de DOT codes!

Prijs: 550 Euro en nen koffie, incl. aan huis geleverd 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Anoniem

Het was 18″… Dus iemand anders kan er maar gelukkig mee zijn.

S2

Hallo Jelle,

Proficiat met je aankoop!

Ik kan het onmogelijk zeggen op foto wat er onder je wagen ligt, maar voor deze ben je helaas te laat. (Had je me een pb’tje gestuurd …)

Dus hier mag een slotje op!

Anoniem

Ik heb interesse! Ik heb mijn wagen pas woensdag of donderdag (lang weekend 👿 ) Ik zou niet weten welke maat velgen er onder liggen, dus moet ik nog even wachten.
            Misschien zien jullie het op foto?

porsche-cayman-0.jpg

S2

Iemand ooit al gehoord dat een bandencentrale 19″ afraadt op een Porsche voor in de winter?

De “grootte” van een velg maakt toch helemaal niets uit? De breedte, ja, daar kan ik in komen. Een 305 gaat zich in winterse omstandigheden anders gedragen dan een 265.

Maar waarom zou een 19″ winterband slechter zijn dan een 17″ winterband met dezelfde breedte? Tenzij de kostprijs 🙂

S2

Denk dat de meeste mensen 19″ te groot vinden voor winterbanden. Moesten het 18″-ers geweest zijn waren ze al lang weg denk ik.

Toch bedankt voor de steun 🙂

Wim

Snap ik niet dat deze nog niet weg (verkocht) zijn, want dit zijn echt goede winterbanden. :up:

Heb al verschillende merken geprobeerd, maar op al onze auto’s ligt dit merk.
                  Jammer dat ik er net voor de Beamer gekocht had, anders had je er niet met moeten leuren. 😉

S2

Nog eens aanpassen: 450 Euro

Anoniem

Ik heb volgende week mijn Cayman 2.7 van 2006.
                      Ik ben zeker en vast van plant om winterbanden te leggen, dus ik laat volgende week iets weten.

S2

Prijsverlaging : Iemand interesse voor 500 Euro?

S2

Omdat we hier graag foto’s zien (en om de verkoop wat aan te zwengelen) bij deze 🙂

[quote=”993″ post=182234][quote=”Sensa911″ post=182231]Koen,
                            net even op mijn knieen gezeten en dit is het resultaat

Oei…..dacht dat er iets spannends ging volgen… :engeltje:[/quote]

Bingo! Ik dacht nog iets te schrijven van rubbertjes, maar ik wou het (voor ene keer) serieus houden!… ik ben blij dat het mislukt is :happydance:

[quote=”Sensa911″ post=182231]Koen,
                              net even op mijn knieen gezeten en dit is het resultaat:

vooraan :

Is dit OK volgens jouw?[/quote]

Oei…..dacht dat er iets spannends ging volgen… :engeltje:

Koen,
                                net even op mijn knieen gezeten en dit is het resultaat:

vooraan :

Michelin Radial X
                                235/35 ZR19 (87Y)
                                Dot 60 17 FOHX1713

achteraan :
                                Michelin Pilot Sport
                                305/30 ZR19 (102Y)
                                DOT 607M2JKX 0213

Is dit OK volgens jouw?

[quote=”Mushroom” post=182194]Maarten begint zich die “incl levering aan huis” een klein beetje te beklagen :sarcastisch :mrgreen:[/quote]

Waarom? Of hij rijdt een nachtje door en komt voor 11.00 hier aan en dan krijgt die een cappucino.
                                  Of hij komt aan na 11.00 en krijgt een expresso die even groot is als de profieldikte van de banden die ‘m bijheeft.
                                  S2, een woord een man. Zo ken ik hem! :respect2:

Of wil je insinueren dat er iets mis is met Italie?? 😆

op een 997 moet achteraan 265/35/19, 265/30/19 is te laag, zeker voor een C4

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.