coyote

• Maker
    Discussie

• peter vdl
    Deelnemer

Hallo,

Welk is een goede plaats om een coyote in een 964 te zetten.
      Vind dat op het daschbord dit zeer opzichtig is.
      Moet je ergens rekening mee houden in verband met storingen in de gps verbinding?

Dit is mijn beste kerstkado in jaren :first:
      Alle tips welkom.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
      • Heb nog het web afgeschuimd en was op conrad de ferrit gedeelde ringkern tegengekomen die de storing zou moeten beperken.
        Heb hetspul besteld, aangebracht en :music: was weer fun alsook de coyote.
        Probleem opgelost ….

kleine correctie, de app is niet GRATIS, en je hebt 3G traffic, dus opletten int buitenland!

[quote=”Steve964Turbo” post=122318]Ik sluit mij aan bij John Duh. Ik heb reeds enkele jaren een Coyote II in mijn dagelijkse wagen. Blijkbaar zijn zeer weinig mensen er van op de hoogte dat je op de I-Phone (ik vermoed ook andere) GRATIS :happydance: een tweede versie via app kunt downloaden, gekoppeld aan het abonnement van de vaste! Dus echt twee voor de prijs van één. Ik gebruik in de Porsche dus al een hele tijd gewoon Coyoye via I phone, zonder kosten … Dat is trouwens een uitgebreidere versie met meer opties dan mijn vaste Coyote. En je hebt geen plaatsingsproblemen, dat ding werkt altijd.[/quote]

idem hier :first:

@datake
              Dit is de kabel die ik gebruik op uitzondering dat ik de kabel op de cd aansluiting van de radio aansluit.(met aangepaste connector, kabel is van sollisto )
              Nu zelfs als deze niet isnaangesloten krijg ik de storing die het grootst is inzones met weinig (minder) gsm masten.

Ik gebruik hetzelfde in mijn DD zonder problemen dus er moet toch een manier zijn om deze golven te onderdrukken, maar hoe.????

staat bij mij met velcro op assenbak :up:

iphone Y cable

kabel kopen om onderaan in iphone te pluggen en zo naar 3.5mm jack plug te gaan.

koptelefoon uitgang is crap om als audio out te gebruiken.

Info aanvraag aan iphone coyote gebruikers
                      Heb de verbinding met de radio (becker traffic high speed)alsook het laden via een kabel die op de cd uitgang is aangesloten.
                      Het probleem, ik zit met een storing die de gsm genereerd en het beluiteren van muziek onaangenaam maakt.
                      Heeft iemand dit heuvel ook en nog beter is er een oplossing? :driver:

De app kopen en dan linken op de site van coyote aan je abo

[quote=”Steve964Turbo” post=122318]Ik sluit mij aan bij John Duh. Ik heb reeds enkele jaren een Coyote II in mijn dagelijkse wagen. Blijkbaar zijn zeer weinig mensen er van op de hoogte dat je op de I-Phone (ik vermoed ook andere) GRATIS :happydance: een tweede versie via app kunt downloaden, gekoppeld aan het abonnement van de vaste! Dus echt twee voor de prijs van één. Ik gebruik in de Porsche dus al een hele tijd gewoon Coyoye via I phone, zonder kosten … Dat is trouwens een uitgebreidere versie met meer opties dan mijn vaste Coyote. En je hebt geen plaatsingsproblemen, dat ding werkt altijd.[/quote]

Ik heb een abonnement, een Coyote & een Iphone 5. Wat nu te doen ? :happydance:

Ik sluit mij aan bij John Duh. Ik heb reeds enkele jaren een Coyote II in mijn dagelijkse wagen. Blijkbaar zijn zeer weinig mensen er van op de hoogte dat je op de I-Phone (ik vermoed ook andere) GRATIS :happydance: een tweede versie via app kunt downloaden, gekoppeld aan het abonnement van de vaste! Dus echt twee voor de prijs van één. Ik gebruik in de Porsche dus al een hele tijd gewoon Coyoye via I phone, zonder kosten … Dat is trouwens een uitgebreidere versie met meer opties dan mijn vaste Coyote. En je hebt geen plaatsingsproblemen, dat ding werkt altijd.

al gedacht aan een coyote op android of iOS ? Dan kan je direct de houder voor je gsm gebruiken, en ‘t is bij mijn weten nog goedkoper ook (android = 50€ / jaar)

Wat voeding betreft heb ik een buck convertor gebruikt om 5V te halen uit de geschakelde 12V voor de radio. Dit werkt perfect en maakt dat je geen nood hebt aan van die grote lelijke cigarenstekkers.

Over waar hem te monteren in een 964 kan ik helaas niets zeggen, want ik ben nog op zoek naar mijn eerste porsche 🙂

De “Nieuwe” coyote !!
                                Volledig touch screen.
                                199,- € zonder abo
                                http://www.coyotesystems.be/nl/products/nieuwe-coyote.html

Ik heb nog ‘n V2 die maar heel kort in gebruik is geweest.

Geheel compleet – in originele verpakking.

Mag je voor € 100,- excl. verzenden overnemen.

* rij nog lekker met m’n V1 in de rondte :driver:

Mag ik via dit topic even informeren welke versie van Coyote ik het best aankoop ? Er zijn 3 versies beschikbaar gaande van 99 tot 350 euro ( laatste incl abbonement).
                                    Graag jullie advies / ervaringen.
                                    Bedankt alvast !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.