Coyote gebruiks(on)gemak/betrouwbaarheid

Home Forum Zeverhoekje Coyote gebruiks(on)gemak/betrouwbaarheid

• Maker
    Discussie
  • Laat er geen twijfel over bestaan, ik ben een fan, heb er 3.
    Maar…. na een Coyote mini die uit mekaar barste na 3 jaar, tot daar aan toe, is nu mijn geduld stilaan op.
    De touchscreen toestellen die essentieel zijn voor de meldingen van incidenten zijn ronduit gevaarlijk. De niet gemelde meldingen ( door een geest of zo ) die je afleiden, het scherm dat in 30 tot 50 % van de gevallen een antwoord niet herkent en daardoor de aandacht van de bestuurder onnodig van de weg afleid zijn gewoon gevaarlijk vooral in het huidige druk verkeer.
    Ik roep Coyote op om hun in wezen nuttig en veiligheid verhogend product te laten werken zoals het zou moeten.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Niemand van coyote op dit forum die ons kan helpen?
      De website is niet erg of beter helemaal niet klantvriendelijk.

roflmao-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13.gif

Ik ben ook eens over een ladder gereden :wtf:

Amaai :bounce: :what: :bounce:

Die kous zag er daarna niet uit zenne :mrgreen:

Tot op heden nog steeds tevreden , heb hem ongeveer 2 jaar en heeft mij toch al heel wat €€€€€ bespaard .
            Laats nog melding van obstakel op de weg gehad gelukkig maar , er lag een ladder op de weg waar ik normaal zou overgereden zijn zonder deze melding .

Hier een iCoyote Mini tot grote tevredenheid. Hij staat intussen ook bol maar werkt vooralsnog nog. Het komen bol te staan is wel van toen hij constant opgeladen werd, ook toen de auto stil stond. Als je dat kan vermijden: doen.
              De Android app otoh :bounce: :bounce: :bounce:
              GPS moet opstaan, 3G moet opstaan (buitenland?!), en soms moet ook nog wireless verbinding gemaakt worden. Het scherm is onoverzichtelijk, de app doet maar wat, duurt lang voor er verbinding is, eens verbinding valt ze constant weg, foute info, etc…

Ze hadden goud in handen: iets makkelijk en simpel en ze hebben ‘t zo ingewikkeld gemaakt dat ze er zelf niet meer aan uit kunnen vrees ik.

@Johan: Ik ben contect van het concept Coyote. Maar ik heb net als jij dat kl*tetoestel met de touchscreen van een paar jaar oud. En heb exact dezelfde problemen. Dat ding gaat gewoon zijn eigen gang qua meldingen en bevestigingen. Dat heeft mijn input echt niet meer nodig. Dit is echt Artificiele Intelligentie hoor. Maar zonder de intelligentie dan.
                Ik word daar knettergek van. Midden volgende maand vervalt mijn abo. Het is zover gekomen dat ik dit niet meer ga verlengen op dit toestel. Ik ga ook geen ander toestel meer kopen, denk dat ik gewoon via de iphone app ga werken. Dat werkt tot nu toe nog steeds tot tevredenheid and why change a winning team ?

Of zijn er mensen die tevreden zijn over de recente toestellen van NU ?

Geven bij mij dikwijls 90 als toegelaten snelheid aan terwijl de borden langs de weg al jaren 70 aan geven :wtf:

Ik kies dan altijd :censored:

ik heb er ook al jaren een, en heeft mij toch al wat opgebracht moet ik zeggen, want dat abbonementje weegt niet op tegen…., de boetes… :driver:
                    Maar inderdaad die spraakbesturing werkt voor geen meter, dacht al dat het aan mij lag… 😳

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.