Coyote in de 991

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Coyote in de 991

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Wie heeft er een Coyote in zijn 991 en waar is deze geplaatst, zou een exemplaar willen bestellen maar dan zonder dashcam, maar zou niet weten waar deze best te plaatsen zonder dat er dan ook teveel bekabeling zichtbaar is.. :coolness:
      Iemand …?

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
      • [quote=”Johan991″ post=264378]In een 991 past een Coyote met touchscreen net in het asbakje als je het steuntje erop plaatst, kabeltje kan in het opbergvakje aangesloten worden.
        Vr gr[/quote]

Hey Johan, bedankt voor de tip, maar op deze plaats zit bij mij een Fusiondock voor de Iphone/// 🙄 dus daarmee vroeg ik het hier al eens op het forum waar de anderen deze geplaatst hadden… :popcorn:

Attachments:
        • fusiondockiphone.jpg

dan ben ik ervan overtuigd dan je een uitnodiging tot sponsoring in je bus gaat krijgen :coolness:

Dat ding liet zich de hele N16 tussen Puurs en Temse horen…

123

[quote=”Yellow Submarine” post=264375]

Ik zat gisteren bij mijn opdrachtgever in zijn auto, op het bewuste traject. Zijn coyote biepte quasi onophoudelijk! Ha ja, het is hier trajectcontrole wist hij te zeggen. Maar dat gebliep is werkelijk onuitstaanbaar :what:
              [/quote]

Bij traject controle mekkert het ding door gans het traject als je ook maar 1 km over de snelheid gaat.
              maar je kan gewoon het ding afduwen en de tolerantie in stilte nemen (op eigen risico natuurlijk)

Als ik Waze naast de Coyote opzet, valt me op dat Waze pas HEEL laat waarschuwt voor vaste palen.
              En ook veel te stil…Zeker op onbekende trajecten heb ik toch wel graag wat meer early warning & wat meer hard core announcement.

In een 991 past een Coyote met touchscreen net in het asbakje als je het steuntje erop plaatst, kabeltje kan in het opbergvakje aangesloten worden.
                Vr gr

Waze ken ik niet, maar ben al jaren tevreden van mijn Coyote.. :up: en als ie tijdens de trajectcontrole piept of van zijn oren maakt, wil het zeggen dat je natuurlijk te snel bent hé ….. :happy: :happy:

Ik heb net vandaag een kleine afrekening gekregen voor de nieuwe trajectcontrole op de N16 ter hoogte van Puurs (feiten van 13 feb). Enfin, ik was met de pamperbak van mijn vrouw. Ik heb normaal een goed oog voor de grijze vogelnestkasten maar eigenlijk had ik pas gisteren door dat de paaltjes met cameraatjes nu ook voor controle gebruikt worden… Er kunnen dus nog rekeningen volgen want ik passeer daar zeker elke week wel eens :engeltje:

Ik zat gisteren bij mijn opdrachtgever in zijn auto, op het bewuste traject. Zijn coyote biepte quasi onophoudelijk! Ha ja, het is hier trajectcontrole wist hij te zeggen. Maar dat gebliep is werkelijk onuitstaanbaar :what:

Maar goed, met een iPhone gebruik je dus best een app zoals Waze of toch beter Coyote? Want ik wil het nu ook wel eens gaan proberen.

Ik HAD een coyote. Toestel was echter niet veel waard, was zo eentje met touchscreen, gaf heel veel valse meldingen uit zichzelf enz.

Daarom overgeschakel op de smartphone app ! Smartphone wordt ook gebruikt voor Waze ! Zoals Harley ligt zit die in een handige kleine houder op het verluchtingsrooster (ken het merk en type niet uit het hoofd), of ligt die gewoon in een bergvakje of in de bekerhouder afhankelijk van de goesting. Prima oplossing, vele malen beter dan de ingebouwde Porsche gps en het fysieke coyote toestelletje voor mijn gebruik.

Ahja, zowel coyote als waze zijn NIET ondersteund in Apple Carplay ! Duh …

Ik ben sinds enkele maanden gebruiker van Waze op de iPhone en heb zeer gemakkelijke houder gekocht die op de ventilatorroosters past van de daily driver en de 981. Geen goedkope prul dat er p de haverklap afvalt.
                        Misschien dat eens overwegen?
                        Op 8 april zal ik het wel meehebben. 🙂

123

Ik heb een Mini in de gewone wagen, met velcro net naast dash klokken gehangen (Merc A)
                          Bij de Cayman heb ik velcro gehangen zodat hij net voor de versnellings pook hangt, mooi zichtbaar vanuit oog hoek.

Maar ik irriteer me aan het moeten verhuizen met de Coyote, en heb daarom eens getest, de Coyote App, die werkt minstens gewoon even goed. Zoniet iets betere updates. de app toonde andere en juistere snelheids limieten dan de Mini.

Dus ik denk gewoon aan een Smartphone magneet houder, om de telefoon netjes tegen te laten plakken

In mijn dagelijkse wagen ligt de coyote in het opbergvakje vooraan middenconsole waar tevens de sigarettenaansteker zit,in de Boxster steek ik de coyote in de bekerhouder en contact in de aansluiting onderaan het voeteneinde passagier, geen last van kabels in je zicht.

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.