Coyote mini plus

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Coyote mini plus

• Maker
    Discussie
  • Vanmiddag mijn bestelde coyote mini plus ontvangen.
    Even opladen, installeren en uitproberen.
    Er zitten vele functies op.
    Heeft iemand ervaring hiermee?
    Gerbruikte altijd “flitsmeister” en dan gaf heel veel rust.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • op de mini coyote heeft ie dat ook aan maar kan je hetzelf niet melden als het opstropping is of pech wel het gevarendriehoekje aanklikken

Dit is idd 3 Mb ofzo per dag dus je moet wel internet in je abo zitten hebben.
        Enkel opletten in het buitenland met de iCoyote want daar durven ze doorrekenen voor 1 Mb !

PB

Het verbruik is tweemaal niks op de iPhone. 😉

Effe een vraagje 😯 als je de applicatie op je i phone zet moet je dan steeds verbinding hebben met het internet ❓ als je de coyote in gebruik hebt,dit kost toch ook geld constante verbinding met het net ❓

Maar dat ik nooit harder ga dan toegestaan kan ik niet garanderen.

Hoe…..wanneer je niet harder gaat dan toegelaten krijg je toch geen boete…. :engeltje:

JP dat zijn voldoende argumenten…… ruzie

Als ze er passeren :mrgreen:
                    Bij de Coyote New kan je kiezen of het om een ongeval, auto met pech, file of dergelijke gaat.
                    Bij de mini weet ik het niet.

Als ik een obstakel doorgeef bv gisterenavond een defekte auto met knipperlichten in de berm.
                      Heb het gemeld.
                      Hoe kunnen anderen zien wat voor obstakel het is.??
                      Kan ook een file, ongeval of loslopende hond zijn.!!

Ik ben zeker een grote voorstander, en hoe meer gebruikers, hoe liever, want dan wordt de informatie accurater.
                        Op de iPhone of Android vind ik het minder gemakkelijk, omdat je de app steeds moet opstarten (en je telefoon ergens zichtbaar moet plaatsen).
                        De Coyote zelf start op als je je contact aanlegt, dus steeds paraat, hoewel de mijne het soms laat afweten in opstart. Hij is intussen wel al meer dan 2 jaar oud.
                        Ik heb gehoord dat Waze het ook blijkbaar goed doet, maar heb dat nog niet geprobeerd.

[quote=”RS” post=153166] (mag niet van de madam, k’ zou volgens haar nog sneller rijden dan…?)

[/quote]

Kom op JP gewoon doen 😈
                          Ik rij al lang met de coyote en rij er niet sneller door denk ik.
                          Heb er al wel veel tijd mee bespaard op de E313.
                          Coyote geeft de files direct aan.
                          De radio pas na de reclame :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Begrijpt uw vrouwtje het nu :engeltje:

[quote=”cabrio wim” post=153173][quote=”RS” post=153166]dagelijks de baan op

En hier ook van dattum, oa 51/50 – 72/70- 121/120 [/quote]

Maar voor die km overtreding 1 of 2 km te hard, krijg je geen bekeuring hoor. 😉
                            Dat is de gecorrigeerde snelheid met verplichte aftrek.
                            Dus minimaal 56 gereden in de BB kom, en op de snelweg boven de 130. :mrgreen:[/quote]

Klopt, jij bent mij te slim af Wim 😉

“zal mij meer rijrust geven” is ook mijn argument maar madam zegt neen…..doch jullie hebben allen gelijk!

PB

[quote=”Jochen” post=153179] van + 180 [/quote]
                              Je hartslag bedoel je? :mrgreen:

Neem altijd Coyote mee, is goed maar niet sluitend. Heb toch 3 keer tijdig radar zien staan in omgeving Brugge
                                zonder melding te krijgen in de laatste 12 maanden (Iemand moet het natuurlijk als eerste melden….).

Geeft je pak rust en je kan je ogen meer op de weg houden. Als je eens een uitspatting hebt gehad van + 180 moet je
                                vervolgens niet met angstzweet de volgende 10-dagen je brievenbus ledigen :relaxman:

Zo te horen heb ik een goede investering gedaan.
                                  Althans mijn zoon z’n investering.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.