Coyote radarverklikker.

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Coyote radarverklikker.

• Maker
    Discussie

• 917
    Deelnemer

Toen ik vorige week met de Mercedes voor onderhoud ging zag ik dat ze daar een radarverklikker verkopen.
      Het is een klein GPS toestel dat vaste en mobiele flitsers weergeeft. Werking komt erop neer dat gebruikers, wanneer ze een flitser zien op een knop duwen, en dat de Coyote die info aan alle leden doorgeeft. Dit alles is 100% binnen de wet.
      Prijs zou €149 zijn en €12 abonnement per maand. Er zouden in Belgie al een 80000 leden zijn.

Link: filmpje

Dus mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? (plaatsing, werking, …)
      Lijkt me een goede oplossing voor in de Porsche, want boetes kunnen al snel oplopen …

Groeten, Frank.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 280)
      • PM gestuurd 😉

Audiotronics schrijft:

Ik weet niet of het hier juist staat maar bij deze heb ik een coyote V2 te koop staan. De testperiode van 4 maanden is juist voorbij (of vervalt toch eerstdaags), het gaat om een toestel dat mijn vrouw heeft gebruikt. Verkoopprijs : 100 euro rond.

Is ie er nog?

Wim

Gisteren met een maat van mij meegereden in de Mercedes, en die heeft de nieuwste coyote.
            Kan hij dus gewoon neerleggen, niks meer plakken, en werkte perfect.
            Op de expresweg gag hij aan dat er 12 mede gebruikers in de buurt waren.

Dus voor mensen die een navi in de auto hebben, is dit een prima alternatief.
            Merkte wel dat hij met bepaalde snelheid aanduiding op de ring compleet de weg kwijt was. 120 mochten we volgens de coyote, terwijl je echt maar 70 en 100 mocht op dat moment. 😆

Geen zin om alles te herlezen.
              Wat koop ik?
              Gewone coyotte of de nieuwere versie?
              ‘k hab eigenlijk de laatste versie besteld, maar ik kan wel nog wisselen vermoed ik.

Voordelen de moeite waard van die nieuwe?

Anoniem

Gewoon opwarmen met haardroger moet genoeg zijn om de magneet eraf te trekken met de hand. Je kan er ook proberen een dunne draad (vislijn) onderdoor te trekken.

geen alcohol op leer doen
                  Dat vervliegt en het leer zal verkleuren
                  Ik zou het zeker niet proberen

plumber schrijft:

Zou mijn magneet van plaats willen wisselen…

Iemand een idee hoe de magneet los te krijgen van het dashboard zonder het dashboard te beschadigen (dat magneet beschadigd is is niet erg) ❓

Opwarmen met een haardroger tot de lijm loskomt. Of met ethanol, maar weet niet wat da uitsteekt met leer.

Ik heb de mijne gewoon over de lits van mijn zonneklep geschoven, geen plakwerken, goed leesbaar, enig nadeel is da ik altijd met mijn zonneklep open moet rijden, maar goe, das ni zo erg.

Zou mijn magneet van plaats willen wisselen…

Iemand een idee hoe de magneet los te krijgen van het dashboard zonder het dashboard te beschadigen (dat magneet beschadigd is is niet erg) ❓

Anoniem

Pieren schrijft:

magneetjes zijn een propere en makkelijke oplossing voor “normaal” rijgedrag, maar bij iets sportiever vertrek (in eerste) vliegt het toestelletje steeds tussen of onder de zetels…

Inderdaad, is hier ook al enkele keren voorgevallen, zelfs bij de daily drivers 😀 . Maar het blijft volgens mij toch nog de meest “propere” oplossing om met één Coyotte meerdere wagens te “bedienen”.

Anoniem

sonar schrijft:

Bedankt, was al in auto 5 gepasseerd maar daar hebben ze geen magneetjes meer.

Ik heb ze bij Auto5 laten bestellen, was geen probleem en ik had ze op enkele dagen.

magneetjes zijn een propere en makkelijke oplossing voor “normaal” rijgedrag, maar bij iets sportiever vertrek (in eerste) vliegt het toestelletje steeds tussen of onder de zetels…

Bedankt, was al in auto 5 gepasseerd maar daar hebben ze geen magneetjes meer. Ook niet in krefel of Carrefour, enkel op bestelling.

Iemand anders ook storingen gemerkt vandaag op z’n coyote?
                              Geeft niet meer aan hoeveel verkenners je hebt als je de snelweg opgaat e.d.
                              Zou morgen opgelost moeten zijn

Anoniem

Onderkant van de Coyote is van metaal. Het magneetje zelf kleef je op je dashboard. De magneetjes zelf vind je overal waar ze de Coyote verkopen, bvb Auto5. Ze kosten rond de 5 euro denk ik.

Hey, klein vraagje,

Ik ben sinds gisterenavond ook in het bezit van een coyote, gekocht van een vriend die hem niet meer nodig had voor een prikje, maar enkel de magneetjes zitten er niet bij. Aangezien ik binnen enkele maanden een andere wagen krijg wil ik echter wel het systeem met de magneetjes gebruiken. Maar moet je ook een magneetje op de coyote zelf kleven of is deze al magnetisch? Mijn vriend gebruikte namelijk ook het magneetje en ik zie geen gebruikssporen van lijm ofzo op de coyote zelf, vandaar mijn vraag.

En dan ten tweede, waar kan ik zo’n magneetjes vinden, ik veronderstel dat je dat in de brico ofzo ook hebt en niet enkel van coyote zelf…

Alvast bedankt

ok, ik begrijp het.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 280)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.