Curbstone vrijdag 25 maart 2016 – Francorchamps

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender Curbstone vrijdag 25 maart 2016 – Francorchamps

• Maker
    Discussie
  • Volgend Curbstone event – Francorchamps

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Ik had de 991 GT3 RS voorheen al eens gezien in deze grijze kleur en met de gewone alu-kleur velgen, en vond dat toen oersaai. Maar ik merk nu dat een slim gekozen detail zoals donkere velgen plots de wagen een volledig andere aanblik geeft ! :first:

prachtige foto’s :up: :up: :up:

[quote=”bccars” post=232266]Ik heb hoegenaamd geen schrik van low grip natte baan. Dat kan je inschatten, daar kan je je rijgedrag naar aanpassen.
          Ik ben doodsbang van NO grip aquaplaning ! Niks helpt tegen aquaplaning !
          En het was toch echt wel serieuze regen de 25ste ! Maar geen plassen of beekjes op francorchamps dan ?[/quote]

Indien men her circuit kent, weet men waar er aquaplanning kan zijn – maar er zjin niet zoveel plaatsen in Franco waar men er last van heeft…

Attachments:
          • 2016_Curbstone_Round2_Track_00076.jpg
          • 2016_Curbstone_Round2_Track_00094.jpg
          • 2016_Curbstone_Round2_Track_00099.jpg

Ik heb hoegenaamd geen schrik van low grip natte baan. Dat kan je inschatten, daar kan je je rijgedrag naar aanpassen.
            Ik ben doodsbang van NO grip aquaplaning ! Niks helpt tegen aquaplaning !
            En het was toch echt wel serieuze regen de 25ste ! Maar geen plassen of beekjes op francorchamps dan ?

Dit is een goede manier om je auto te leren kennen!
              Oefening baart kunst.

Amai, op SportCup2 in dat weer ? Was dat doenbaar ?

rs1.jpg

rs2.jpg

rs3.jpg

rs4.JPG

roy

Zag dat curbstone ook met avond sessies werkt van +-2 uur.
                    De dag voor de volledige dag.

Ben er vandaag geweest van 10u tot 15u. Testritten van verschillende types gezien.

[hide]Ik hou de weersvoorspelling angstvallig in het oog, maar het ziet er niet goed uit momenteel. Als temperaturen rond het vriespunt zitten of het is de hele dag stortregen dan durf ik niet goed op semi’s. Ik kan wel last minute reserveren, dus fingers crossed dat het weer toch opklaart …[/hide]

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.