cycloon in 944 turbo

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 cycloon in 944 turbo

• Maker
    Discussie
  • Beste heeft er hier iemand op het forum ervaring met een cyclone te steken bij een 944 turbo Geeft dit resultaat of niet . kheb da steken bij mijn gewone ma zou precies bij turbo ook is willen proberen Groeten John

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Muffler = uitlaat demper
      bearing = rollager

Als ik meer moet uitleggen dan dat, dan kunde er beter een doos van bestellen bij mij, en eens proberen…
      kheb er op stock… 😀

missch woordje uileg bij de foto 😀

WTF zijn Muffler Bearings ❓

En is het zo dat als je je remklauwen rood of geel verft dat ze dan beter remmen? of moet ik nog iets doen :mrgreen: is dat speciale verf? of gewoon waterverf 😛

2 words : muffler bearings

😆 😆 😆 😆 😆

wel opletten dat je dan de remklauwen ook meteen rood of beter nog geel verft, anders ga je niet genoeg meer kunnen remmen!

nog beter : de inlaat van je motor, op de blazer van de cabine airco monteren… Dat werkt dan als een turbo intercooler… Als ‘t al een turbo is, heb je dan meteen een Twin turbo!

Geen eigen ervaring mee , maar ik heb meermaals gelezen en gehoord dat die Cyclone niets afdoet en enkel bij de verkoopspraatjes de PK’s erbij gaan , niet op de bank

Dat is zo een soort vlinder dat je aan je gasklep zet dat de inkomende lucht doet wervelen .Bij mijn gewone heeft dit superverschil en dan nog een uitlaat en tis compleet .

Anoniem

Voor mijn eigen cultuur: wat is dat voor iets, zo’n cyclone ? Ik heb daar nog nooit van gehoord (toch niet in de context van een auto 😆 )

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.