Dakar 2012

Home Forum Zeverhoekje Dakar 2012

• Maker
    Discussie

• Wim

Nog liefhebbers hier van deze rally, of niet omdat er dit jaar heel veel Nederlanders vertegenwoordigt zijn en geen Belgen. :mrgreen:

Wel weer al jammer dat er een dode te betreuren is, al is dit door een hartstilstand tijdens het rijden, maar toch.
      verder de ollanderskes zeer goed in de top 5. :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • Ik als ex motard kan alleen maar zeggen :respekt:
        Al moet je om met een motor mee te doen wel goed gek zijn!
        Dan liever met een mooi aangepaste P :lekker:

Volge de Dakar al vele jaren. Wordt wel minder. Waarom weet ik eigenlijk niet. De sleer er in wellicht. Ik heb jaren de wens gehad zelf mee te doen als oud motard. Maar met zoveel doden is de lust daar van af.

De ollanders waren dit jaar wel goed bezig bij de trucks he :sarcastisch

Wim

Gaat goed komen voor Gerard als hij deze dag goed doorkomt. 8)

Maar als je ziet wat die motorrijders meemaken, echt respect voor die mannen. 💡

Anoniem

Gisterennacht de samenvatting bekeken, serieuze valpartijen 😯

[quote=”cabrio wim” post=87955]
                Maar nog geen Koen gehoord of in beeld gezien. ;)[/quote]

DIT is hem

jep ferm beest,
                  stond hoog op zijn poten 🙂

Ik denk dat je daar geen probleem mee hebt dat de front-lip de grond raakt op onze landelijke wegskes 🙂 :mrgreen:

Gisteren de porsche van Ickx nog in real life mogen bewonderen.$
                    Ferm beest :respekt:

Koen Staat 5de in zijn klasse en 47ste algemeen.

op zich niet slecht denk ik 🙂

Wim

Nederlanders doen het niet slecht, mocht er maar eentje overnachten in de woestijn.
                        Motorrijders hebben het toch het zwaarst als je het zo bekijkt, en soms veel geluk net als gisteren, anders waarschijnlijk weer een dode te betreuren geweest.

Maar nog geen Koen gehoord of in beeld gezien. 😉

Wim

Hier elke dag rond 19.00 uur en 22.30 uur op RTL7.

Dit is bij ons ook de zender die bijna alles van autosport uitzend.

Ik probeer het te volgen, maar komt (net zoals alle motorsporten) te weinig in de Media.

je moet al zoeken of op nachtelijke uren gaan kijken (oppakken) om iets te kunnen zien.

Anoniem

[quote=”cabrio wim” post=87591] geen Belgen. :mrgreen:

:applaus:[/quote]

Toch wel hoor Koen Wouters al zeker met Fereyn als co.

Anoniem

[quote=”mark986″ post=87617]Waar kan je de dakar eigenlijk volgen?[/quote]

Eurosport 0h45 :driver:

[quote=”mark986″ post=87617]heb net top gear gezien met de invalide ex militairen die wilden meedoen.[/quote]
                                  Respect voor die mannen! :respect2:

Rijden die nu inderdaad mee?

heb net top gear gezien met de invalide ex militairen die wilden meedoen.

Waar kan je de dakar eigenlijk volgen?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.