dan toch 964

• Maker
    Discussie
  • Na er een heel jaar over nagedacht te hebben met oa mushroom,snoer van het al dan niet een 964 bij te kopen,heb ik dan toch de knoop doorgehakt en éné aangekocht van particulier,wagen met historiek en onderhoudsboekje,motorrevisie op 180000km,nu 204000km

Attachments:
    • DSCF1816.JPG
    • DSCF1811.JPG
    • DSCF1813.JPG
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 91)
    • zoals de wielrenner die de ronde of Roubaix winnen van een veel betere tegenstander :relaxman:

Flauwen uitleg hé Sammy … Droevig van euforie ??? 😳

ik werd droevig van euforie omdat hij er mij toch niet af kreeg met zijn 450pk 😛 😉 :what:

:happy:

Schitterende foto.
              Kunnen we ook gebruiken voor Miss Coast, voor als er ééntje niet wil meerijden :happy:

:happydance: :happydance: :coolness: :up:

:happy: :happy: :mrgreen:

Sammy geeft eindelijk toe dat hij niet mee kan met mij! Ocharme Sammy … :ass:
                    IMG_0080.JPG

[IMG]http://i39.tinypic.com/302yrns.gif[/IMG]

:up:

[quote=”porsche4ever” post=129958]khoor het al, heb al veel gemist blijkbaar…[/quote]

Moet zeggen ,je hebt veel gemist,het ging er nog sneller aan toe dan die keer met u,zoiets gaan we zeker niet meer herhalen,was gewoon FOUT van ons :bounce:

Ik zat ondertussen te sms’en met mijn vrouwke ! :mrgreen: Ik weet dat dat niet verstandig was maar het was enkel om haar gerust te stellen dat ik zeker niet te rap ging rijden … :first:

khoor het al, heb al veel gemist blijkbaar…

Koen waarom volgden Sammy en ik dan niet op 5min ! 😉 😉 😉

geen commentaar :bounce:

PB

Zal ik het doen dan? Toen jullie met z’n 3’en voorbij gescheurd kwamen (The Misses reed :mrgreen: )
                                  met zwarte pijl op kop, hoorde ik Koen zich serieus inhouden. En toen Funny bijna een minuut na jullie voorbij kwam,
                                  hoorde ik net hetzelfde. :coolness: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 91)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.