dan toch 964

• Maker
    Discussie
  • Na er een heel jaar over nagedacht te hebben met oa mushroom,snoer van het al dan niet een 964 bij te kopen,heb ik dan toch de knoop doorgehakt en éné aangekocht van particulier,wagen met historiek en onderhoudsboekje,motorrevisie op 180000km,nu 204000km

Attachments:
    • DSCF1816.JPG
    • DSCF1811.JPG
    • DSCF1813.JPG
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 91)
    • Hmmmm… Zal daar maar geen verdere commentaar op geven zeker Sammy … :what:

hij kreeg er mij toch niet af met zijn 450pk, bleef mooi aan zijn bumper hangen, reed zelf tijdje op kop, zeker niet voor herhaling vatbaar, ‘t was er over :bounce: :what:

[quote=”KOENCARRERA4″ post=128822]Hij zag er fantastisch mooi uit in mijn achteruitkijkspiegel…[/quote]

OOoooeeeehh, fighting words :happy:

Zeg dat wel … dat hij goed aan de baan plakt … Je hebt hem dit weekend eens volledig getest hé Sammy !!!
            :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver:

Hij zag er fantastisch mooi uit in mijn achteruitkijkspiegel…

we zien wel,ben er nu zeer tevreden over,heeft nu heel goede wegligging,hij plakt aan de baan :driver: :up:

Bedenkingen bij die veren Sammy!
                Gaat wel erg diep, niet?
                In der tijd ook H&R eronder gehad… gevaarlijk spul, verleizen bij intens (ook straat) gebruik zeer vlug hun sterkte!

[quote=”de zwarte pijl” post=128701]staat op bilstein B6 met H&R veren de hoogte van 964RS en zo uigelijnd[/quote]

M.a.w.: Strak op den tarmac. :coolness:

DSCF1831_2013-04-22.JPG
                    geef juist gas ,staat op bilstein B6 met H&R veren de hoogte van 964RS en zo uigelijnd

Op deze foto hangt die vanachter heel plat, of is die foto genomen als je juist veel gas geeft?

Ik vind hem prachtig zoals hij is. Origineel en ingetogen klasse !

ga dit jaar de velgen nog wat laten zitten ,dit is toch het type velg dat het best bij de 964 past,natuurlijk zijn er mooiere velgen
                          8EBA50F7E8FB4FF51988ECC48A788.jpg

al plat en velgen? 😉

Mooie foto’s in dit topic. Tijdloos mooi dan wel te verstaan :applaus:

Mijn eerste Porsche was identiek aan de jouwe.
                                Prachtig exemplaar.
                                Suk6 ermee!!!
                                Gr. Harley49 🙂

[quote=”Mushroom” post=118823]
                                  @ Sigrid: niks achterhaald. Denk dat er hier iemand met een leeftijdsprobleem zit :mrgreen: :happy:[/quote]

Wie zou dat nou zijn met z’n jaarlijkse traditie :think:

Roestgevoelig, hoe kom je daar nou bij F?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 91)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.