Dansk

• Maker
    Discussie

• Ruysseveldt
    Deelnemer

Nieuwe einddemper gestoken…

origineel:

Dansk:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Mmm super sound eigenlijk… zien of het in het budget valt dit jaar 🙂

[quote=”Birk” post=234200][quote=”Jjverstr” post=234189]Mooi geluid!

Mag vragen welke type van einddemper het juist is van dansk? Verder geen andere modificaties aan de uitlaat? (Catbypass?)[/quote]

Het is een Dansk RVS sporteinddemper van Van Kessel. Volgens mij dezelfde als Bladerunner. Geen catbypass, want geen katalysator op europese 3.2.[/quote]

:up: :up:

Knap geluid,is dit ook verkrijgbaar voor de 964?

[quote=”Jjverstr” post=234189]Mooi geluid!

Mag vragen welke type van einddemper het juist is van dansk? Verder geen andere modificaties aan de uitlaat? (Catbypass?)[/quote]

Het is een Dansk RVS sporteinddemper van Van Kessel. Volgens mij dezelfde als Bladerunner. Geen catbypass, want geen katalysator op europese 3.2.

J

is de originele ook niet van dansk?

Das niet verkeerd! :drink:

Afgelopen weekend hadden we via PFN een Exhaust meeting, waarbij geluidsopnamen zijn gemaakt van een 20 tal wagens. Opvallend, allemaal herkenbaar als Porsche, maar geen enkele was identiek aan een andere.

Mooi geluid!

Mag vragen welke type van einddemper het juist is van dansk? Verder geen andere modificaties aan de uitlaat? (Catbypass?)

Klinkt mij bekend in de oren :up: mooi geluidje .. :applaus:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.