Home › Forum › Porsche Uitstappen › Datum Vroemdag 2006
- Dit onderwerp bevat 165 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren geleden door stefx911.
-
MakerDiscussie
-
8 april 2006 om 02:31
De datum van Vroemdag 2006 is bekend dus zet ze al in jullie kalender
-
MakerDiscussie
-
Beste Setakira
Ik had me graag ook aangemeld voor vroemdag.
Heb je trouwens een mailtje gestuurd.Kan jij me helpen om mijn inschrijving te realiseren ?
Dank bij voorbaat !
Bruno
nieuwe update 🙂
1. rolkooi
2. Stefx911
3. Chris_lbr
4. the body docter
5. GHHALLY
6. SeTaKiRa
7. 993S
8. R-Groep
9. Emiel
10. 911-lover
11. Guido
12. ‘8eesdonkerblauwe 993 cabrio? Hmm zegt mij niets, nachtblauw daarentegen 😉
huidige status kandidaten:
1. rolkooi
2. Stefx911
3. Chris_lbr
4. the body docter
5. GHHALLY
6. SeTaKiRa
7. 993S
8. R-Groep
9. Emiel
10. 911-loverEr komen er nog bij maar zij moeten even nog opnieuw doc invullen 🙂
Was iemand met net dezelfde wagen als de jouwe, maar dit was een omgebouwde 3.2 met rolkooi er in.
OP de Lentebloesemrit was er een stop bij FG en die was daar ook even geweest. Stond helemaal achteraan naast de donkerblauwe 993 cabrio van SeTaKira.
[quote=”stefx911″:2vm290o1][quote=”R-Group”:2vm290o1]Setakira: je mag mij ook inschrijven .[/quote]
Hey R-Group, was dat jouw wagen op de lentebloesemrit bij FG Porsche ?
Zo ja hebben we nog even met elkaar gesproken o.a. dat je er dagelijks mee rijdt, ook om te gaan werken…[/quote]Ik was niet op de lentebloesemrit, maar de dag ervoor was ik wel bij FG,
en heb ik dan met iemand een praatje gemaakt,
mischien van daar ?[quote=”R-Group”:xyj7cuk0]Setakira: je mag mij ook inschrijven .[/quote]
Hey R-Group, was dat jouw wagen op de lentebloesemrit bij FG Porsche ?
Zo ja hebben we nog even met elkaar gesproken o.a. dat je er dagelijks mee rijdt, ook om te gaan werken…Ik zal er zijn, moet dinsdags niet werken.
Dus komt goed uit, en heb ik weer een goede daad gedaan.
Tevens eens op een circuit gereden… 🙂
Ik laat m’n vriendin maar gaan werken, heb ik geen gezeur 😉 en
kunnen er ms meer kindjes mee.
2 goede daden ! 😆Huidige status:
1. rolkooi
2. Stefx911
3. Chris_lbr
4. the body docter
5. GHHALLY
6. SeTaKiRa
7. 993S
8. R-Groep
9. EmielLaat maar komen de inschrijvingen hé 😀
In orde R-Group, kan je dan ook het volgende document inschrijvingsdocumentVroemdag 2006 invullen en naar het adres setakira@hotmail.com sturen?
@chris_lbr : inderdaad maar 3 en de kindjes maar duwen en trekken om mee te mogen rijden 😉
@guido: Goed nieuws! Bericht binnengekregen van de organisatie. Voor ons is dat wel mogelijk schrijven ze, begin oktober ga ik de lijst doorsturen van diegene die al zeker zijn en nemen ze ons direkt op in hun programma, dus wij schrijven in groep in. Ik zorg dan wel dat jij ook je transponder, nummer e.d. hebt in de namiddag.
Als laatste schreven ze nog:
Nu laten wij hopen op heel wat inschrijvingen bij jullie en wij zorgen er voor dat alles gebrieft wordt zodat deze mensen ook gewoon worden op circuit. Groetjes van ons allen !!Anoniem24 augustus 2006 om 21:33Das zeker al wa meer als verleden jaar. Waren we maar met z’n 3 😳 (dacht ik)…
1. rolkooi
2. Stefx911
3. Chris_lbr
4. the body docter
5. GHHALLY
6. SeTaKiRa
7. 993SWe gaan er nog komen aan de 10 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.