De 911 SC 1982 van James gaat onder de hamer

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop De 911 SC 1982 van James gaat onder de hamer

• Maker
    Discussie
  • 006_2012-06-14.JPG

005_2012-06-14.JPG

004.JPG

074_2012-06-14.JPG

Geen goed nieuws P-lovers, want mijn 911SC model 1982 moet onder de hamer :
    Wegens scheiding en aankoop eigen woning

Weinrot metallic 911 SC originele kleur – en nog steeds – werd herschilderd – geen roest wel enkele imperfecties in lak.
    eerst maal gebruikt 12/1981
    km +/- 275000km
    versnellingsbak gereviseerd door vorige eigenaar
    goede banden
    interieur in prachtstaat en vrijwel origineel
    januari 2012 vlekkeloos gekeurd voor dagelijks gebruik
    rijdt remt als t moet
    Detail : Origineel instructieboekje en toolset
    Verwarming werkt tip top
    Carpass aanwezig
    Auto gekend bij garage Walter te Rillaer (werd me aangeraden door Walter zelve)

NEGATIEVE KANTEN
    olielek

laat maar iets weten op 0497 08 13 14
    Mag weg tegen eerlijke prijs…ja t zal met spijt zijn.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • mag slotje op

[quote=”john.beton.” post=108997]1 op de 3 van de mensen heeft gedroomd van een porsche.
        2 op de 3 krijgt een nieuwe partner in het leven
        3 op de 3 dat je terug ooit een porsche in de garage zult hebben staan in je nieuwe huis.
        alvast veel geluk en liefde met je nieuwe partner gewenst. :respect2:[/quote]

Thx a lot japan-lover :geek: – is nog steeds oude partner maar heb haar ook een motorrevisie gegeven, werkt nu beter dan ooit.

Porsche is gebleven samen met madam :lekker:
        James

[quote=”bully” post=108976]Hoe staat het ervoor?[/quote]

Alles cool nu, huiselijke vrede heerst
          – porsche gaat tegen het einde van deze maand voor motorrevisie weg

1 op de 3 van de mensen heeft gedroomd van een porsche.
            2 op de 3 krijgt een nieuwe partner in het leven
            3 op de 3 dat je terug ooit een porsche in de garage zult hebben staan in je nieuwe huis.
            alvast veel geluk en liefde met je nieuwe partner gewenst. :respect2:

Hoe staat het ervoor?

[quote=”Porsche911lover” post=103644][quote=”tvanbroekhoven” post=103516]wtf ? :mrgreen:[/quote]

Wel life has strange ways, kbegin dus alles opnieuw…letterlijk!! Good feeling, zeker en vast. [/quote]

[IMG]http://i50.tinypic.com/14435oz.gif[/IMG]

[quote=”Porsche911lover” post=103644]

PS En is uw versnellingsbakske terug van weggerestaureerd?[/quote]

Tzal wel zijn! Hij hangt er ook weer onder. Hondentanden van 1, 2 en 3 vervangen + alle lagers. Juist pech gehad dat ik bij het afstellen van de koppelingskabel heb gemerkt dat die aan het uitrafelen was 😡 . Khad nochtans aan een zekere garagist gevraagd om daar eens naar te kijken bij een onderhoud… Mogelijk was ie toen nog niet versleten, maar ik betwijfel het.

Ik begrijp wel wat je van gedacht heeft doen veranderen. En ik vind dat ge gelijk hebt! (uiteraard :respect2: )

zoveel te beter, ik moet ook nog een paar plooien gladstrijken, op mijn porsche welteverstaan :happy:

revisies zijn dure beestjes, moeilijk te vergelijken daar je op voorhand niet weet wat versleten is, kunnen ze er moeilijk een vaste prijs op plakken veronderstel ik toch …

[quote=”tvanbroekhoven” post=103516]wtf ? :mrgreen:[/quote]

Wel life has strange ways, kbegin dus alles opnieuw…letterlijk!! Good feeling, zeker en vast.

PS En is uw versnellingsbakske terug van weggerestaureerd?

[quote=”Rocco” post=103488]wat een ommezwaai, hoe kan dat ? :wtf: :drink:[/quote]
                        Wel rocco, heel wat denkwerk plakwerk vliegwerk en een nieuwe start met madam, plooien gladstrijken en bovenop de kop nog ne verhuis ook om alles nieuw leven in te blazen (zeer belangrijk: nu een huis MET garage vinden). It feels good, dat is zeker.
                        Revisie : garage gevonden in Merchtem (vl brabant) voor prijsofferte (is niet goedkoop vanaf 8000!!) en ook firma in west vlaanderen die juist promotie doet voor revisie (Veco motoren) 5500eurokes…+ uit en inbouw. Ben benieuwd,… :music:

wtf ? :mrgreen:

Wat jammer man!
                            Heb dit zelf ooit ook meegemaakt, alles onder de hamer, zelfs de zaak 👿
                            Ben er nadien veel sterker uitgekomen, dus kop op man en suc6 met de verkoop.
                            Na regen komt zonneschijn en alles positief blijven bekijken.

wat een ommezwaai, hoe kan dat ? :wtf: :drink:

Yesssssssssssssssssssss 8)

MN MINNARES GAAT UITEINDELIJK NIET ONDER DE HAMER
                                  beter nog
                                  ZE KRIJGT EEN MOTORREVISIE van A tot Z
                                  Is da geen good news ?
                                  Yesssssssssssssssssssss

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Het onderwerp ‘De 911 SC 1982 van James gaat onder de hamer’ is gesloten voor nieuwe reacties.