De beste wensen

Home Forum Zeverhoekje De beste wensen

• Maker
    Discussie
  • Het begint erg te naderen en ik weet niet of ik tot aan de feestdagen nog tijd heb om dit te melden .
    Vandaar …

Aan iedereen een geweldige Kerst gewenst en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar 2010

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
    • De beste wensen voor iedereen!!!

beste wensen voor iedereen en hou het veilig, vrij van brokken en ander onheil

weinig aan toe te voegen… 😉 Beste wensen aan iedereen!!

ken

beste wensen voor het nieuwe jaar en veel leuke en veilige km’s 8)

Ook van op Terlaemen de beste wensen voor 2011

Idem hier. 8) 8) 8)

Ik wens jullie allen veel geluk in 2011 en ik hoop dat we mooie Porsche-momenten mogen beleven.

Groetjes,
                  Rufie.

Ook van mijn kant de allerbeste wensen voor 2011!!! 😀

Anoniem

Voila we zijn er weer aan begonnen[IMG]http://i56.tinypic.com/2poo103.gif[/IMG]

Onze beste wensen en vooral een goede gezondheid gewenst voor 2011!

Katleen & Jean Pierre.

cris_blitz schrijft:

.
                        [url=http://www.buggyboys.be/]

.

Onlangs een filmpje gezien van een gele Buggy met 3 sleën achter met kinderen op .
                        Ik dacht dadelijk aan jou .
                        Was jij dat ?

zonder flashy foto’s, maar toch een hartelijk en vrolijk kerstfeest gewenst aan iedereen die dit forum zo speciaal maken 🙂

Ook vanuit het ondergesneeuwde Wallonië wensen wij iedereen van het Forum en hun familie een zalig Kerstmis en een aangenaam Porschejaar 2011.

Uitgraven van de wagens is voor mij ook iets nieuws geweest dit jaar 😛

Attachments:
                            • DSCF00201139010081.jpg

.
                              [url=http://www.buggyboys.be/]

En hou het veilig op de spekgladde wegen ❗
                              .

[color=#800000][size=4]Ook van mij,
                                Voor iedereen een prettig eindejaar en een gelukkig nieuwjaar.

Met veel prettige en veilige kms met de Porsches[/size][/color]

Anoniem

[b][size=4][color=#FF0000]Van hier ook al het goede voor iedereen volgende jaren.
                                  Ook allemaal vele veilige en leuke km’s gewenst. 😀
                                  William[/color][/size][/b]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.