De Cajun komt er aan

Home Forum Porsche Talk De Cajun komt er aan

• Maker
    Discussie
  • Komst Porsche Cajun bevestigd

Raad van bestuur geeft groen licht voor verdere ontwikkeling

Vandaag heeft de raad van bestuur van Porsche de introductie van een nieuw model in het Porsche gamma bekend gemaakt.

Onder de werktitel “Cajun” wordt gewerkt aan een efficiënt en sportief voertuig dat Porsche’s succesvolle positie in het SUV-segment nog verder zal versterken. Net als de nieuwe Cayenne, die zich al gevestigd heeft als de meest succesvolle sportieve SUV in het premium segment, zal de “Cajun” ontworpen worden volgens de echte Porsche filosofie.

Het beloofd een kleinere SUV te worden met een laag gewicht en uitstekende wegligging en wendbaarheid. Als aantrekkelijk instapmodel zal de “Cajun” net als de Boxster, marktleider in het middelgrote tweezitter sportwagensegment, een nieuw en jonger publiek in de wereld van Porsche aantrekken.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • De foto’s die we nu te zien krijgen zullen wel denkoefeningen zijn van mensen die een beetje met photoshop overweg kunnen. Ik ben alvast benieuwd naar het echte resultaat 😉

Wim

Cajun kan wel eens topper worden voor de nieuwe yuppies.

K-jen kan ik nog steeds niet mooi vinden, de nieuwe gaat iets beter. 💡
        Vond het altijd vooraan een opgehoogde 997 met geitenlip grill deed denken.

Dan zijn er in mijn ogen wel mooiere JEEPS te koop. 😉

Dit zijn natuurlijk niet de officiele foto’s en waarschijnlijk fotoshops .
          Dus op de echte look zullen we nog even moeten wachten en zien hoe ze er irl uitzien .
          De foto’s van de Cayenne en Panamera werden ook negatief ontvangen , maar irl vind ik het super bakken .

front valt mee te leven maar … de achterkant is zoals op vele koreaanse misbaksels 😡

rjf

Lelijk, die verhoudingen kloppen voor geen meter

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.