de Chris en nieuw hier.

Home Forum Stel jezelf even voor ! de Chris en nieuw hier.

• Maker
    Discussie
  • me even voorstellen ik ben chris en woon in temse
    heb porsche van geert(terrum) terug in goede staat gebracht
    daardoor ook een beetje gek geworden van porsche heb wel
    al een nsu tt in mijn bezit nog wel wat werk aan.
    groeten chris

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Welkom Cris op het forum.
      Rode NSU 1200 TT ook nog ff in bezit gehad.
      Oude glorietijden herleven bij het zien van de NSU TT
      Sukses met alles.

Wim

@Geert, altijd welkom om eens te komen kijken.
        En dat er ook andere bedrijven zijn die goed werk leveren is mij bekend hoor, dus geen probleem. 😉

tom

welkom hier ik woon ook niet zover van jullie grembergen

Ik ben een héél bezige bij hé en heb niet véél tijd om sites te bekijken 😳
            Stekene, dat is dus absoluut vlakbij. Dan zal ik zeker eens een bezoekje moeten brengen, als ik tenminste mag passeren met een wagen die op een ander gespoten is, voordeel is nu wel dat wanneer ik passeer je geen misserie van een ander moet oplossen, de Chris heeft deze klus met absolute liefde voor het vak en vooral merk geklaard *luv

Wim

Ik woon 50 meter van de Belgische grens bij Stekene.
              Dus al ons geld wat ik Nederland verdien gaat weer naar België. :happydance:

Nog nooit onze site dan bekeken, :what: dan had je geweten dat we in Hulst gevestigd zijn. 😉

Ha Wim, ik wist niet dat jullie zo dicht bij het waasland zaten, ik denk altijd bij het zien van een gele nummerplaat dat ik een reispas en veel tijd nodig heb 😛 :driver:

Welkom streekgenoot.
                  have fun with *porsche *porsche
                  Ciao,
                  Luc

Wim

@Geert, de eerste posts moeten goed gekeurd worden door de Mods voor plaatsing, dit om spammers te weren.

Daarom heb ik hem even in het voorstel draadje geplaatst omdat hij weer ergens midden in een topic van een ander dat deed. 😉

Wij hebben al 3 jaar de zaat raast gereden, 1 x met de Porsche, 1 x met de Alfa Giulia, en laatste jaar met de oude Mini.
                    En voor zeer goed carrosseriewerk zitten wij ook maar 12 km buiten het Waasland. :mrgreen:

welkom hier.

Costa

S2

Welkom Chris!!

Welkom op het forum.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Welkom Chris. Veel leesgenot!

Ha de Chris, je gaat het hier leuk vinden en voor diegene die in de regio Waasland nen deftige koetswerk hersteller nodig hebben moeten maar ne keer contact opnemen met de Chris

@Cabrio
                              Wim, heb jij vorige editie ook mee gereden
                              Vorige editie van de Zaat raast hebben Chris en ik mee gereden met de Jaguar E-type, volgende editie zal dus terug met een Porsche zijn

VRAAGJE, hoe komt het(of wat doen we zelf fout 😳 ) dat de Chris niet kan reageren in andere topics zoals bv mijn topic, is der een aanloop procedure die wij niet kennen of moet der eerst een toelating komen om dat te doen 😀

Bedankt nog eens Chris om mee in mijn project gestapt te zijn, ik had geen betere deskundige kunnen raadplegen :hail:

Welkom, heb je even gewacht met aanmelden tot de job geklaard was … :first:

Welkom op het *porsche forum :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.