de naam van porsche rijders alweer besmeurd !

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s de naam van porsche rijders alweer besmeurd !

• Maker
    Discussie
  • Ik hoop dat het niemand van het forum was, maar er word toch maar weer met een stoute vinger naar de porscherijders gewezen….

En hier vinden jullie het volledige verhaal !

Klik hier voor t complete verhaal, hier dus

[size=75:1l85kzs4]Gisterenavond laat, gebeurde er een ongeval met geknelde op het kruispunt Houtlaan – Merksemsebaan.
    Er stonden enkele wagens voor het rode licht te wachten.
    Een Porsch kwamrijden, en is er achteraan op 2 voertuigen ingereden.
    Een Opel Corsa, werd maar licht geraakt, en kwam aan de overkant van het kruispunt terecht. Ook de Porsch kwam aan de overkant van het kruispunt terecht.
    Een kleine Citroën, werd vol geraakt, kwam halverwege het kruispunt terecht.
    In deze wagen zaten 2 oudere mensen. De man raakte zelf nog uit het voertuig, de vrouw werd door de brandweer uit het voertuig gehaald. Beide raakten zwaar gewond.
    In de Opel zaten ook 2 mensen, 1 raakte licht gewond, de andere niet.
    De passagier van de Porsch ging lopen na het ongeval, de chauffeur werd door de politie opgepakt, hij was dronken…
    Het kruispunt was lange tijd versperd in alle richtingen.[/size]

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • vindt jammer van die porsche
      zoon schoonbeestje die onderdelen zou ik gooed kunnen gebruiken hehe

Zonde van de auto, dat ze de bestuurder maar eens een ferme boete geven! Hopelijk leert hij het zo af, maar of dat zo gaat zijn… 🙄

[quote=”911-lover”:1yv8vodk]Idd dronken vestuurders heb ik een hekel aan.
          Aan zo eentje heb ik ook een &4 dagen nieuwe wagen door verloren.
          En wat een journalisten als ze PORSCHE nog niet eens goed kunnen schrijven.
          Zo eentje vloog dadelijk op straat 😈 [/quote]

Ik ook, de wagen was 9 maanden oud… perte totale door een dronken bestuurder. Het straffe was dat de politie zelfs nog niet wou komen omdat ik toch in mijn recht was!

Wel zonde van de 997

Idd dronken vestuurders heb ik een hekel aan.
              Aan zo eentje heb ik ook een &4 dagen nieuwe wagen door verloren.
              En wat een journalisten als ze PORSCHE nog niet eens goed kunnen schrijven.
              Zo eentje vloog dadelijk op straat 😈

Dronken achter het stuur kruipen is ALTIJD ONVERGEFELIJK 👿 Eender met welke auto je rijdt! Zelfs een fiets moet je dan laten staan!

De straffen op dronken rijden mogen ze van mij nog veel zwaarder maken ❗

Er zijn er nog velen die niet weten hoe je Porsche moet schrijven blijkbaar. 😉 ..

Wel sterke wagens als je dat andere autootje in vergelijking ziet…

In verhouding gebeuren er wel meer zo’n ongevallen met BMW rijders denk ik… en dronken bestuurders zullen er jammer genoeg altijd bestaan 😕

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.