Definitieve verhuis & upgrades

Home Forum Porscheforum mededelingen Definitieve verhuis & upgrades

• Maker
    Discussie

• David Desmet
    Deelnemer

Vandaag hebben we de definitieve verhuis ingezet naar porscheforum.be. Ondertussen doen we ook enkele kleine upgrades en aanpassingen. Zo zal het forum versie 2.0 krijgen ipv 1.7. Je zal zien dat enkele dingen nog in het Engels staan en enkele smileys niet deftig werken. Maar hier wordt aan gewerkt. Het is makkelijker om de site even offline te halen om al deze problemen op te lossen, maar we verkiezen ervoor om maximaal online te blijven.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 156)
      • de shoutbox is dan wel onzichtbaar voor bezoekers maar eens aangemeld met een nieuwe account kan je zo op de shoutbox zonder één bericht gepost te hebben.

Wim

Je ziet het op de shoutbox ook, mijn vraag dan rechtstreeks aan hem om zich even voor te stellen, en je hoort en ziet ze niet meer. 😐

+1

+1

mss nog een idee om ook de shoutbox af te schermen voor accounts met minder dan 3 posts?
                de helft van wat er daar verschijnt is van novices die niks gepost krijgen met daarop geïrriteerde reacties van anciens. so shit is waiting to happen.

Welk is de exacte foutmelding die je krijgt?
                  Je kan ze hier neerzetten, of eens proberen Googelen op die foutmelding.

Heb Porscheforum toegevoegd bij de uitzonderingen. Maar het komt nog niet goed. Telkens waarschuwing.
                    :bounce:
                    Mocht er nog iemand tips hebben?

Hier niet in elk geval :first:
                      In theorie moet je je Avast kunnen wijsmaken (lees: instellen) dat porscheforum.be een veilige site is zodat hij “ons” niet langer blokkeert :up:

Poging tot bericht met de gsm…….

Sinds deze avond wordt het forum door de Avast anti-virus op mijn pc geblokkeerd.
                        Nog iemand problemen mee?

Tot enkele weken terug moest niet bij ieder bezoek ingelogd worden. Op vraag werd naam en wachtwoord onthouden. Vroeger was handiger.

😈 😕 😈

Neen , als die terug op 100% staat , staat de banner terug in de weg .
                            En Java ???
                            Dat heb ik denk ik niet .
                            Is dat geen koffie 😈
                            Wij drinken enkel rombouts hier :happydance:

maar als je hem dan weer op 100% zet blijft het toch goed ? of niet ? als dat niet het geval is… ik val in herhaling, je java nekeer updaten kan helpen… 😉 vraag me niet waarom…

@luc993
                              heb je een pc en hou je de Ctrl toets en de + of de – toetes tegelijk in ? anders het apple logoke en + of – geloof ik… met apple heb ik geen ervaring…

Ik heb mijn scherm van 100% naar 75 % verandert en toen ging het idd .
                                100% lijkt me normaal , maar hierbij ging het dus niet.
                                thx 4 the tip

Wim

Hier op de iMac geen enkel probleem.

Ook geen last van de Heinz balk. 😉

Alleen gisteren een beetje traag, maar lukte wel.
                                  Dus als ik zie dat er gisteren waren die niet op het PFB konden, weet ik niet of dit aan de server ligt.

Is bij ook van da, en – of + verandert niks. 😐 😐 😐

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 156)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.