Definitieve verhuis & upgrades

Home Forum Porscheforum mededelingen Definitieve verhuis & upgrades

• Maker
    Discussie

• David Desmet
    Deelnemer

Vandaag hebben we de definitieve verhuis ingezet naar porscheforum.be. Ondertussen doen we ook enkele kleine upgrades en aanpassingen. Zo zal het forum versie 2.0 krijgen ipv 1.7. Je zal zien dat enkele dingen nog in het Engels staan en enkele smileys niet deftig werken. Maar hier wordt aan gewerkt. Het is makkelijker om de site even offline te halen om al deze problemen op te lossen, maar we verkiezen ervoor om maximaal online te blijven.

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 156)
      • Mercikes

[quote=”Jollie” post=120435]Goed werk Desky, bedankt :first: :respekt:

En inderdaad in sommige posts zijn de foto’s verdwenen…[/quote]

Heeft te maken met tijdelijke overgang naar testforum. Foto’s zijn niet meegekomen. Ondertussen foto’s van John Beton al goedgezet :salut:

Goed werk Desky, bedankt :first: :respekt:

En inderdaad in sommige posts zijn de foto’s verdwenen…

Ben zeker ingelogd.
              Anders kan ik ook niets posten 😀
              In het draadje van John Beton bvb
              911 3.2 uit Japan is veilig in belgie gekomen
              Pagina 6 en 7 staan nieuwe foto’s die ik niet kan zien.
              Op geen van mijn 2 pc met firefox.

Verder inderdaad goed bezig :up: veel sneller nu Porsche speed :driver: :happy:

[quote=”Ghost” post=120423]Spijtig dat er zoveel foto’s niet meer zichtbaar zijn nu 🙁
                Zeker na enkel dagen afwezigheid mis ik nu heel wat.[/quote]

Ben je zeker dat je nog ingelogd bent? :salut: 8)

Heren IT-wizards : Goed bezig!! :up: :respect2:

[quote=”Ghost” post=120423]Spijtig dat er zoveel foto’s niet meer zichtbaar zijn nu 🙁
                  Zeker na enkel dagen afwezigheid mis ik nu heel wat.[/quote]
                  Ah vertel, welke? Dan kijk ik het na of dit opgelost kan worden

Spijtig dat er zoveel foto’s niet meer zichtbaar zijn nu 🙁
                    Zeker na enkel dagen afwezigheid mis ik nu heel wat.

en nee Mush; niet ‘versie 4S’! :mrgreen:

eigenlijk zouden we in de ‘huistijl’ de nieuwe website geen 2.0 moeten noemen, maar ‘turbo’, of ‘GT2’, of… :mrgreen:

Ja lijkt nu weer goed te gaan. De ipad is voor vanavond :respekt:

Toch altijd weer spannend he. Zal de ipad er ook eens bijpakken tijdens de lunch.

ik via de samsung 😉

S2

Bedankt voor de geleverde inspanningen!!! :respekt:

Echt leuk die tapatalk, zit nu er op via IPad 😉

en ik kan er ook weer op… nu die tapatalk eens zoeken…

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 156)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.