dendermonde

Home Forum Zeverhoekje dendermonde

• Maker
    Discussie

• tom
    Deelnemer

hallo porschisten

heb al opgemerkt dat er hier veel leden zitten om en rond Dendermonde
      mss kunnen we eens afspreken om een ritje te gaan maken :driver:
      en af en toe eens stoppen om :drink :drink:
      laat het hier maar weten :salut:
      mvg tom

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 77)
      • @Philpor sterkte,

Het was inderdaad leuk om eens forum leden IRL te zien op het rustige kerkplein van Moes.
        Een rondrit volgend jaar zou zeker leuk zijn door onze mooie Dender en Scheldestreek.

Costa

PDS

Was gezellig gisteren !

Voor herhaling vatbaar :up:

@Philpor, veel sterkte

Het was inderdaad leuk gister. Misschien kunnen we er voor volgend jaar ook een ritje van maken, er zijn genoeg leuke baantjes in de buurt.
            Hier een paar foto’s heb ze jammer genoeg te laat getrokken dus niet alle wagens staan erop…

Attachments:
            • IMAG0968.jpg
            • IMAG0967.jpg
            • IMAG0969.jpg

Inderdaad een klein tof samenkomstje. eens kijken of we daar nu iets groter van kunnen maken … :coolness:

Sterkte Philpor.

tom

veel sterkte voor philpor en zijn familie
                  doch was het al bij al nog een leuk onderonsje
                  ik dacht dat er 15 wagens waren een beetje van alle jaartallen ondertussen een koffie gedronken :drink:
                  en veel *porsche talk natuurlijk ook wat nieuwe mensen leren kennen uit de buurt wat ook altijd leuk is
                  maar niet allen uit de buurt er waren zelf mensen van Alken toch wel al een eindje rijden :respekt: om te komen met een mooie spider
                  kortom leuk en zeker voor herhaling vatbaar
                  spijtig dat ik op tijd moest vertrekken wegens het schoolfeest van de kids
                  greetz tommeken

@ philpor Sterkte voor jou en je familie.

hallo jongens,
                      ik ging normaal komen met Philpor en een paar niet leden die hij kent maar zijn mama is vannacht plots overleden.
                      Veel sterkte Phillip voor jou en je familie

Ik ben alleszins van de partij samen met een dorpsgenoten en formulier YOuYou
                        Zullen er trachten rond 10u te te zijn.

Zijn er mensen die vanuit het Ninoofse vertrekken?
                        Wij komen van Halle en rijden via Ninove.
                        Als samen konden afspreken Vbjc aan Gamma in Meerbeke zou het leuk zijn om in groep op te rijden.
                        Zo hebben toch ons ritje al binnen 😉
                        Laat maar horen.

totaal geen probleem. Ik denk dat er een 7-tal mensen komen die geen lid zijn.
                          Iedereen welkom!

Hallo,

Morgen ben ik daar rond 10 uur, er komt nog iemand mee met een 996 C4 cabrio.
                            Deze persoon is geen forumlid maar woont in de buurt,dit is geen probleem vermoed ik zeker?

Mvg
                            Costa

Kan zijn dat ik eens langskom!
                              Floere.

Eigenlijk komen we samen om eens te zien of er enkele mensen – samen dan – zoiets willen organiseren voor de wijde omtrek rond Dendermonde.
                                Ik woon in de buurt en ken deze als mijn broekzak. Mochten er enkele mensen een kort ritje willen maken kunnen we dat zeker ter plaatse beslissen te doen.
                                Maar georganiseerd allen rondrijden zit er nu nog niet in. Hopelijk volk die dat voor volgende keer kan in elkaar steken :up:

Hey, word er een rit voorzien ter plaatse?
                                  Grtz Floere

[b][color=#ff0000][quote=”MaartenVR” post=170977]de 2.7RS[/quote]
                                    [/color][/b]
                                    :respekt:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 77)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.