Home › Forum › Zeverhoekje › dendermonde
- Dit onderwerp bevat 77 reacties, 24 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 5 maanden geleden door Cool Stany.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
yep Philpor, ik zou daar ook graag naartoe willen. Als je al iemand kent is het plezanter zeker 😀
graag zou ik samen met een paar lokale porschisten langskomen op 15 juni.
Lijkt mij leuk om te doen,vraagje, is er al iets concreets afgesproken voor die dag?Enkel een terrasje en wa gezellig zitten kletsen of zit er een rondritje in de running?
Daar wij toch een uurtje moeten rijden om in Moerzeke te geraken,zouden we het spijtig vinden om dan een enkel en alleen een terrasje te doen :drink:
@youyou
da is de bijeenkomst waarover ik je reeds gesproken heb.
nu zie ik dat jij er ook al op gereageerd hebt :sarcastischja jongens
15 juni begint dichterbij te komen hopelijk zal het dan wat beter weer zijn dan het nu is :hail:
maar tegen dan zal het wel al beter zijn he :drink:[quote=”993″ post=166707]TACB TransAxle Club Belgie is een vereniging van (door velen) onterecht verguisde Porsche’s zijnde de 924-944-968 en 928 met de motor vooraan dus.
De Transaxles en Cofféé worden ingericht om geinterreseerden zonder verplichting kennis te laten maken met onze bolide’s
Het gaat natuurlijk over Porsche’s en de motorkappen staan dan gewoonlijk allemaal open, maar in onze club is de auto vooral het bindmiddel om mooie ritjes en of meerdaagse uitstappen te maken.
Deze T&C’s worden doorheen het ganse land georganiseerd…dus zowel in de westhoek, Brussel, Limburg of Antwerpen
Er wordt dan koffie en koffiekoeken gratis aangeboden voor al wie komt kijken….er moet dus niks en er kan alles.
Voor iedereen dus een mooie gelegenheid om een ritje te doen
Aanvang begint rond 11 uur tot de laatste weg is.
Op de site TACB.be staat bij evenementen aangegeven wanneer de volgende T&C ingericht wordt.
Allen daarheen dus[/quote]
Site staat ondertussen bij mijn favorieten. Datum genoteerd.
ps. ondanks mijn 997, 924 gts, 944 turbo en vooral 968CS … ferm spul![quote=”dirk l” post=166379][quote=”993″ post=166349]Waarom het warm water opnieuw uitvinden.
TACB richt alle zes weken een T&C in….Hier http://www.tacb.be/index.php?option=com_eventlist&view=eventlist&Itemid=91 alle info….
De eerste is op 22/6/2014[/quote]Ja maar, mogen wij daar binnen met de motor aan de verkeerde kant :happy: :happy:[/quote]
Dag Dirk…..ik mag daar toch ook binnen….meestal ben ik daar met de 993
[quote=”koenc” post=166411][quote=”993″ post=166349]Waarom het warm water opnieuw uitvinden.
TACB richt alle zes weken een T&C in….Hier http://www.tacb.be/index.php?option=com_eventlist&view=eventlist&Itemid=91 alle info….
De eerste is op 22/6/2014[/quote]
aha,… maar het warme water is al vele malen uitgevonden dan hoor.
En om eerlijk te zijn, kende ik jullie site niet 😳 T&C. Wil ik gerust wel eens langskomen.
Waar vindt deze plaats? Is elke Porsche toegelaten? (die van mij heeft nl de gewichtsverdeling van een hamer). Sorry voor de vragen maar ik volg niet echt alle sites en activiteiten…
In elk geval is dit maar eens een los idee om toch de mensen rond (ver rond!) Dendermonde eens samen te hebben.
Zonder beperkingen of stijve bedoening te zijn. Zeker niet de bedoeling om jullie voor de voeten te lopen.[/quote]TACB TransAxle Club Belgie is een vereniging van (door velen) onterecht verguisde Porsche’s zijnde de 924-944-968 en 928 met de motor vooraan dus.
De Transaxles en Cofféé worden ingericht om geinterreseerden zonder verplichting kennis te laten maken met onze bolide’s
Het gaat natuurlijk over Porsche’s en de motorkappen staan dan gewoonlijk allemaal open, maar in onze club is de auto vooral het bindmiddel om mooie ritjes en of meerdaagse uitstappen te maken.
Deze T&C’s worden doorheen het ganse land georganiseerd…dus zowel in de westhoek, Brussel, Limburg of Antwerpen
Er wordt dan koffie en koffiekoeken gratis aangeboden voor al wie komt kijken….er moet dus niks en er kan alles.
Voor iedereen dus een mooie gelegenheid om een ritje te doen
Aanvang begint rond 11 uur tot de laatste weg is.
Op de site TACB.be staat bij evenementen aangegeven wanneer de volgende T&C ingericht wordt.
Allen daarheen dus[quote=”koenc” post=166412]Hierbij de voorlopige lijst voor de “Porsche and Coffee” (P&C) te Moerzeke op 15 juni
vul gerust bij via quote:
1) Koenc 997 GT3
2) Costa 993
3) PDS Trading 997 GT3
4) Maarten VR 911
5) Tommeken 911 3.2 targaHierbij de voorlopige lijst voor de “Porsche and Coffee” (P&C) te Moerzeke op 15 juni
1) Koenc 997 GT3
2) Costa 993
3) PDS Trading 997 GT3
4) Maarten VR 911
5)[quote=”993″ post=166349]Waarom het warm water opnieuw uitvinden.
De eerste is op 22/6/2014[/quote]
aha,… maar het warme water is al vele malen uitgevonden dan hoor.
En om eerlijk te zijn, kende ik jullie site niet 😳 T&C. Wil ik gerust wel eens langskomen.
Waar vindt deze plaats? Is elke Porsche toegelaten? (die van mij heeft nl de gewichtsverdeling van een hamer). Sorry voor de vragen maar ik volg niet echt alle sites en activiteiten…
In elk geval is dit maar eens een los idee om toch de mensen rond (ver rond!) Dendermonde eens samen te hebben.
Zonder beperkingen of stijve bedoening te zijn. Zeker niet de bedoeling om jullie voor de voeten te lopen.[quote=”993″ post=166349]Waarom het warm water opnieuw uitvinden.
De eerste is op 22/6/2014[/quote]Ja maar, mogen wij daar binnen met de motor aan de verkeerde kant :happy: :happy:
Waarom het warm water opnieuw uitvinden.
De eerste is op 22/6/2014… normaal moet het lukken voor 15 juni maar weet eind deze week of begin volgende week meer… kan dan hopelijk het lijstje aanvullen voor de Porsche and Coffee !
Hierbij de voorlopige lijst voor de “Porsche and Coffee” (P&C) te Moerzeke op 15 juni
1) Koenc 997 GT3
2) Costa 993
3) PDS Trading 997 GT3
4)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.