Desperately seeking…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Desperately seeking…

• Maker
    Discussie

• Geert
    Deelnemer

Even mezelf voorstellen…

Ben hier eigenlijk al meer dan 3 maand heimelijk aan het leren op het forum.
      Grote bewondering voor uitgebreide kennis van velen. Hoop daar toch een beetje gebruik van te kunnen maken.

Ben eigenlijk op zoek naar mijn eerste Porsche. Altijd liefhebber geweest, doch het kost allemaal een pak geld. Ook nog vrouw, 3 studerende kinderen…

Enfin, beslissing is gevallen en goedgekeurd door de wederhelft.

Ben technisch totaal leek en heb noch de kennis, noch de tijd om veel zelf te sleutelen.

Heb wat gelezen, heb al een paar auto’s gezien (nog nooit gereden!!!) heb al één en ander geleerd hier op het forum en weet dus een beetje in welke richting ik iets zoek:

911, zo recent mogelijk (daar ik niet veel zelf kan opknappen). Carrera 3.2 of SC 3.0, liefst targa, geen cabrio, zo origineel mogelijk en zonder veel kosten.

Als iemand een tipje zou hebben, dan graag bericht. Laat maar komen.
      Of is dit voor een andere topic?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
      • Neen bloedernstig,…kweet t 4 weken. die keuze heb k zelf niet gemaakt bully, Kheb m gekocht om te houden, kweet damn wel dat een porsche duur speelgoed is…En kdoe m dus niet weg om er vanaf te zijn…Eender wie onder de auto kijkt krijgt uitleg en koopt met kennis van…

Je hebt em net vier weken? Geschrokken van de lekkagekosten? :sarcastisch

t leven kan soms tegen zitten, misschien komt mijn 911sc uit 1981 wellicht te koop, wegens scheiding en bijgevolg…
            Juist gewaxt..T’is nog zover niet, maar klaat wel een topic na, als t zover komt zie picture (meer op aanvraag) rijdt remt schakelt als t moet…

Attachments:
            • 005_2012-03-08.JPG

Aan allen die reageerden, een dikke merci voor alle tips.
              Leer hier constant bij.
              Heb ondertussen al een paar Porsches live gezien en ook daar uit geleerd.
              Ik stel voor dit draadje te verplaatsen naar:”PorscheforumPorsche Vraag en AanbodPorsche MarktplaatsPorsche Gezocht” en onder desperately seeking…
              Dank voor tips….

Van harte welkom hier .
                De meeste tips zijn al aangegeven . Niet op de eerste verliefd worden .
                Veel gaan kijken en liefst rijden .
                Kieskeurig zijn en niet opgeven .
                De zoektocht is zeker zo leuk dan de aanschaf .
                Eén keer je je droom hebt gekocht is het geen droom meer 💡

Sorry voor je topic hier te vervuilen, een mooie targa die zal idd voor u zijn 😉

Ik ben in elk geval niet de andere die de afspraak heeft.
                    was we iets mooi geweest.
                    Dan is de volgende goeie voor mij?

Een leuk draadje deze had 10 jaar stilgestaan. Wel eerst de filters olie en brandstof vernieuwen, schone benzine erin, starten en lopen.

Dat zou leuk zijn moest je kunnen meegaan 😉
                        Bij de G50 boite ligt de achteruit ook links omhoog zeker?
                        banden, dichtingen, alles zal wel moeten vervangen worden maar dat zien we dan wel.
                        hoop alleen dat ik eerst ben want had nog iemand een afspraak op hetzelfde tijdstip.
                        heb reeds met Johan gebeld, was ook al op de hoogte dat die wagen te koop stond maar had geen tijd om mee te gaan.

[quote=”joebarreke” post=91777][quote=”bully” post=91776]Dan zou ik snel gaan kijken met iemand die er verstand van heeft want dan is het een koopje als het een goeie is.[/quote]

afspraak is gemaakt( en ben al niet de enigste 😕 ), nu enkel nog iemand zoeken die er verstand van heeft ;)[/quote]

Ik wil wel meegaan als je wil, ik heb zelf een 3.2 met G50 boite. Ik ben niet de kenner zoals Wim maar ik weet wel wat goed of slecht is. Ik heb met de mijne alle watertjes doorzwommen. Motornummer en boitenummer kun je vergelijken zodat je weet of dit een G50 is of niet, normaal wel, met bouwjaar 1987. Je ziet dit ook aan de grote opening op de carroserie aan de torsiestang.
                          5 jaar stilstaan doet een auto geen goed, hopelijk zijn de dichtingen niet verduurd.
                          Laat maar iets weten. 😉

Wim

[quote=”Gertie” post=91746]@ Cabrio Wim: ken je deze auto?[/quote]

ken hem niet, maar bedrijf staat goed aangeschreven in klassiekers.

[quote=”bully” post=91776]Dan zou ik snel gaan kijken met iemand die er verstand van heeft want dan is het een koopje als het een goeie is.[/quote]

afspraak is gemaakt( en ben al niet de enigste 😕 ), nu enkel nog iemand zoeken die er verstand van heeft 😉

Dan zou ik snel gaan kijken met iemand die er verstand van heeft want dan is het een koopje als het een goeie is.

auto staat reeds 5j stil(sterfgeval), staat in olen, vrouw wist er niets van(welke boite enz…)

[quote=”joebarreke” post=91770][quote=”bladerunner” post=91765]’t Is wel genen Targa maar aan het bouwjaar te zien wel een 3.2 met G50 boite.

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porche-carrera-911-115464737.html?list_cat=porsche%5B/quote%5D

dat is meer iets voor mij ;)[/quote]

Ja, misschien wel. Is niet zo ver van mij (ik ken noch de auto, noch de verkoper), indien je gaat zien mag je altijd ene komen drinken. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.