Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › Desperately seeking…
- Dit onderwerp bevat 105 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 5 maanden geleden door Geert.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”AutosDekens” post=100094][quote=”bully” post=100086]
Te koop van 1ste eigenaar, porsche met targa roof, eerste lak,
steeds onderhouden zoals het hoort maar wordt nog amper mee
gereden, daarom wordt hij te koop aangeboden. Prima staat,
ingeschreven als oldtimer!! Wagen is van mijn schoonvader, voor
meer inlichtingen bel hem:Als dat waar is een koopje :lekker: Is dat na te gaan in Belgie?[/quote]
Volgens mij meer kilometers dan wordt aangegeven… als je op de foto’s de bestuurderszetel ziet… die ziet eruit alsof hij 300000km heeft… (ik heb hier eentje staan met 163000km, coupé’tje dat verkocht is, als je dat interieur ziet…
Zetels zijn zwart, tapijt is blauw = volgens mij ook niet echt origineel…
Als ik het goed zie is de hendel in de linkse B-stijl om de motorkap open te trekken mee gespoten in zilver… dus waarschijnlijk zal hij bedoelen met eerste lak de lak die onder de andere lagen zit ;-)[/quote]Heb de auto gezien. Is inderdaad de eerste eigenaar met dien verstande dat deze man (nu 73 jaar oud) de auto eerst heeft ingeschreven op de firma, daarna op een tweede firma om ten slotte de auto privé in te schrijven als oldtimer. Dus eigenlijk 3 keer ingeschreven.
Zou mij tegen zaterdag de originele factuur, van 36 jaar gelden (!) opsnorren.
Er is inderdaad carrosserieschade geweest aan portier bestuurder en is inderdaad niet professioneel gedaan. Idem voor motorkap.
Ik heb een keuringsverslag gezien van 2006 met 186.000 km. Auto heeft dus de laatste tijd heel erg weinig gereden. Kilometers zouden kunnen kloppen.
Motor staat vettig: er ligt een rubbermat in de garage.[quote=”Peter_Targa_84″ post=100087]Kijk eens even hier op’t forum naar dei van Jacques. Ik heb zijn witte gezien is een zuivere wagen en een mooie Targa.
Succes met de zoektocht. :relaxman:[/quote]
Hebben elkaar al gevonden. Ga zaterdag eens kijken.[quote=”bully” post=100089]klikhierop
Merci Bully. Doch boven budget 😥
[quote=”bully” post=100089]klikhierop
Mooie auto maar voor een US import toch serieus overpriced…
Zit een O-plaat op, dus als je die met een normale plaat wil rijden zal je nog een hele homologatieprocedure moeten doorlopen die lang duurt en wel wat meer kost dan een homologatie van een Europees model…[quote=”bully” post=100086]
Te koop van 1ste eigenaar, porsche met targa roof, eerste lak,
meer inlichtingen bel hem:Als dat waar is een koopje :lekker: Is dat na te gaan in Belgie?[/quote]
Volgens mij meer kilometers dan wordt aangegeven… als je op de foto’s de bestuurderszetel ziet… die ziet eruit alsof hij 300000km heeft… (ik heb hier eentje staan met 163000km, coupé’tje dat verkocht is, als je dat interieur ziet…
Zetels zijn zwart, tapijt is blauw = volgens mij ook niet echt origineel…
Als ik het goed zie is de hendel in de linkse B-stijl om de motorkap open te trekken mee gespoten in zilver… dus waarschijnlijk zal hij bedoelen met eerste lak de lak die onder de andere lagen zit 😉Kijk eens even hier op’t forum naar dei van Jacques. Ik heb zijn witte gezien is een zuivere wagen en een mooie Targa.
Succes met de zoektocht. :relaxman:Te koop van 1ste eigenaar, porsche met targa roof, eerste lak,
meer inlichtingen bel hem:Als dat waar is een koopje :lekker: Is dat na te gaan in Belgie?
[quote=”Gertie” post=100048]Iemand van hier tijd en/of zin om zaterdag na de middag een 3.0 te gaan bekijken in het Leuvense?
Graag bericht.[/quote]
Ergens info over de wagen te vinden? Misschien kent iemand de wagen wel. Is het een SC of een carrera?[quote=”Gertie” post=100047][/quote]Het andere topic lees je kennelijk niet :sarcastisch[/quote]
Andere topic ❓ Wat bedoel je?
[/quote]klikhierop is al bijna een week oud 😆 Car Care is oke klikhierop
Iemand van hier tijd en/of zin om zaterdag na de middag een 3.0 te gaan bekijken in het Leuvense?
Graag bericht.[quote=”bully” post=99956]klikhierop
Porsche 911 Carrera Targa
Bouwjaar 1987
met G50 versnellingsbak (5 speed)
Originele Fuchs velgen
RVS uitlaat
nieuwe APKHet andere topic lees je kennelijk niet :sarcastisch[/quote]
Andere topic ❓ Wat bedoel je?
Dank voor de tip. Heb gebeld. Hij laat mij zaterdag weten of hij al dan niet verkocht is.
Indien niet verkocht, dan maken we in de loop van volgende week een afspraak voor een AKP bij “Car Care” in Soest.
BTW, garage bekend bij iemand?Porsche 911 Carrera Targa
Bouwjaar 1987
met G50 versnellingsbak (5 speed)
Originele Fuchs velgen
RVS uitlaat
nieuwe APKHet andere topic lees je kennelijk niet :sarcastisch
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.