Deur vast!

• Maker
    Discussie
  • Hey,

Heb weer wat aan de hand. Ik sluit de wagen gisteren, kom na een 10min terug en krijg mijn bestuurdersdeur niet meer open.

Vermoedelijk is het slot stuk (topje in de deur “binnenzijde” komt niet meer volledig omhoog).

Heb reeds geprobeerd met een kledinghanger of iets dergelijks via het binnenpaneel maar het lukt me niet.

Kent iemand dit probleem of kan iemand me helpen? Is vrij dringend daar ik voorlopig via de passagierskant moet instappen en dan over de middenconsole klauteren 😕

Alvast bedankt!

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Wim

Je moet ook niet tussen deur en deurstijl, maar tussen raam en rubber bovenkant deur. 💡

Je mag natuurlijk ook altijd even langskomen, probeer ik het.

Pff, is niet simpel. Heb nu al uren gespendeerd en krijg er geen beweging in 😕 En daarbovenop ben ik door al dat gepeuter een beetje lak kwijt tussen de deur en de deurstijl!!!

Is er iemand die toevallig ervaring heeft met zulke vervelende dingen? Dan kan ik er even mee langskomen.

Greetzzzz

Ok merci gasten!

Ik probeer het even uit en houd jullie op de hoogte.

Greetzzzz

😆 dan maar hopen dat, zoals Wim zegt, het met een beetje prutsen en veel geduld wel weer omhoog wil komen…

“((ik vermoed een classic omdat je spreekt van “een topje dat niet omhoog komt”))”

Als het topje niet meer omhoog komt zal het alleszins een classic zijn, eentje zonder passie zelfs.

😆 😈 😆

Wim

Volgens mij een 944. 😉

Kun je via de binnenkant hem ook niet openen dan door aan de hendel te trekken. ❓

Als dat zo is zal waarschijnlijk vergrendeling stang uit zijn borg geschoten zijn.
                Proberen met een stuk plat staal op de pal naar boven te klikken ter hoogte van het slot.
                Anders even kijken op tekening van Porsche waar je precies moet zijn. 💡
                Is pielen maar met wat geduld kom je heel ver.

welk type auto?
                  ik vermoed een classic omdat je spreekt van “een topje dat niet omhoog komt”

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.