Deze nacht …..inbrekers langsgeweest op onze gemeente

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Deze nacht …..inbrekers langsgeweest op onze gemeente

• Maker
    Discussie
  • 😥 Deze nacht in verschillende wagens ingebroken in onze gemeente,de politie vertelde dat ➡ de favorite merken ( VW & Audi & Bmw &Mercedes ) zijn,bij mijn gebuur zijn ze gaan lopen met DVD/GPS van alpine,de radio met tft scherm hebben ze mee ,de dvd driver los willen vrikken en stuk gemaakt 👿 .Verledenweek het zelfde in Lovendegem ,zo te zien doen ze in het meetjesland hun rond,gelukkig stonden mijn wagens lekker achter slot ,heb ik effe geluk gehad ,dus mensen wees gewaarschuwd,ze breken juist in ➡ in wagens die buiten slapen

Greetz Boxster

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Zo een ketting met hangslot maar volgens mij liggen wel zijn papieren er nog in…

[quote=”RufieF6″:2bdpcoa9]Idd, je kan niet voorzichtig genoeg zijn 😀 D

Is misschien het werk van Bonnie en Clyde uit het Gentse …?[/quote]

handvat stelt alleen niet voor

Anoniem

ook een vorm van antidiefstal natuurlijk 😆

Idd, je kan niet voorzichtig genoeg zijn 😀 D

Is misschien het werk van Bonnie en Clyde uit het Gentse …?

[/quote]Mag er niet aan denken dat ze mes in mijn cabriodak zouden zetten voor de radio 😥

Kunt beter wagen openlaten als ge dat zo leest 👿 [/quote]

Ja je wagen openlaten,ik vrees dat ze je 993 dan compleet zouden pakken 👿 dus toch maar lekker op slot doen die wagens ❗

Boxster

Wacht dus nog maar even met je aankoop van je dure autoradio totdat die vlaag over is 😉

En meestal doen ze dan nog meer stuk ook dan dat de radio waard is, collega vorige week slot Polo kapot 70€ zonder werkuren. En dat voor een radiootje van de gamma van 50€ 😕

Vorig jaar man van nicht zijn wagen ook. Zijn alfarommello deurstijl met breekijzer geplooit om radio uit wagen te halen, was gelukkig leasewagen.
                Collega zijn gans dashboard opengescheurd van zijn MG voor de radio…

Mag er niet aan denken dat ze mes in mijn cabriodak zouden zetten voor de radio 😥

Kunt beter wagen openlaten als ge dat zo leest 👿

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.