- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
15 augustus 2016 om 08:51
Hallo allemaal, eerst me even snel voorstellen, want ben nieuw op dit forum, wel al een tijdje geregistreerd; maar nooit wat gepost.
Ik ben Didier, 40j, woonachtig te Merchtem (Vl. Brabant), en rij Porsche sinds 1999.Ik kwam per toeval via google op dit oude topic en wou hier toch ook even mijn mening geven. Heb qua onderhoud best wat ervaring met lokale garages en OPC,s, en zeker bij deze laatste met wisselende tevredenheid.
Ik kwam begin vorig jaar per toeval bij Auto-Tech (bij mij in het dorp..) terecht in mijn zoektocht naar een 996 GT3.
Paar x gaan praten, aangename man met veel kennis van zaken, maar idd, een overall ipv wit hemdje. Met hem overeengekomen dat hij mee ging uitkijken in zijn klantenbestand en ook de PPI ging uitvoeren als ikzelf een wagen zou vinden, wat uiteindelijk ook gebeurde.
Met de verkoper een afspraak gemaakt, waarna de wagen een hele voormiddag aan een grondige inspectie werd onderworpen (carosserie, ophanging, moter/boitenrs, testrit, PIWIS test met alle electronica uitlezen, er werd zelfs gebeld met OPC Drogenbos waar de wagen op onderhoud ging ! De wagen werd goed bevonden en ik heb hem dan ook gekocht. Zaken afgehandeld met de verkoper en als deze weg was vraag ik om mijn factuur, waarop ik te horen krijg : Laat maar zitten, ik ben al blij dat ge zo’n topexemplaar hebt kunnen vinden !! Na lang aandringen heeft hij geen cent willen aannemen, heb later op de dag een goed fleske binnengebracht en weet 1 ding, Auto-Tech heeft er een klant bij voor het leven !
Hij is misschien niet de goedkoopste of makkelijkste , maar iemand die M96/M97 blokken reviseert voor verschillende OPC’s is geen prutser lijkt me.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.