Didde stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Didde stelt zich voor

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal, eerst me even snel voorstellen, want ben nieuw op dit forum, wel al een tijdje geregistreerd; maar nooit wat gepost.
    Ik ben Didier, 40j, woonachtig te Merchtem (Vl. Brabant), en rij Porsche sinds 1999.

Ik kwam per toeval via google op dit oude topic en wou hier toch ook even mijn mening geven. Heb qua onderhoud best wat ervaring met lokale garages en OPC,s, en zeker bij deze laatste met wisselende tevredenheid.

Ik kwam begin vorig jaar per toeval bij Auto-Tech (bij mij in het dorp..) terecht in mijn zoektocht naar een 996 GT3.
    Paar x gaan praten, aangename man met veel kennis van zaken, maar idd, een overall ipv wit hemdje. Met hem overeengekomen dat hij mee ging uitkijken in zijn klantenbestand en ook de PPI ging uitvoeren als ikzelf een wagen zou vinden, wat uiteindelijk ook gebeurde.
    Met de verkoper een afspraak gemaakt, waarna de wagen een hele voormiddag aan een grondige inspectie werd onderworpen (carosserie, ophanging, moter/boitenrs, testrit, PIWIS test met alle electronica uitlezen, er werd zelfs gebeld met OPC Drogenbos waar de wagen op onderhoud ging ! De wagen werd goed bevonden en ik heb hem dan ook gekocht. Zaken afgehandeld met de verkoper en als deze weg was vraag ik om mijn factuur, waarop ik te horen krijg : Laat maar zitten, ik ben al blij dat ge zo’n topexemplaar hebt kunnen vinden !! Na lang aandringen heeft hij geen cent willen aannemen, heb later op de dag een goed fleske binnengebracht en weet 1 ding, Auto-Tech heeft er een klant bij voor het leven !
    Hij is misschien niet de goedkoopste of makkelijkste , maar iemand die M96/M97 blokken reviseert voor verschillende OPC’s is geen prutser lijkt me.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • XXX

Welkom Didde, mooie aankoop blijkbaar, maar nu nog even wat foto’s of we geloven er niets van 😀 😀 😀

Welkom didde 😀

:music: Welcome

Hartelijk welkom Didde … en aangezien er nog geen foto’s hier staan …. :mrgreen: ben ik moreel verplicht om hier naar te vragen.
            Wij zijn het van het soort dat niks geloofd zonder dat er foto’s of filmkes van zijn! :happy:

Hoi dorpsgenoot,

Blij te horen dat je gevonden hebt wat je zocht…. veel plezier er mee!

Betreft Auto-Tech, doet me plezier ook van jou positieve verhalen te horen, mijn 911 3.2 G50 van 1987 staat momenteel bij hem om na te kijken en in orde te zetten na jaren slapen in een berghok… Serge is er inderdaad ‘ene met nen overall’ , ne volksmens die met hart en ziel aan Porsche werkt! En zijn garage staat redelijk vol… werk genoeg… zelfs van uit het buitenland komen ze tot bij hem….

Misschien dat we elkaar daar of elders in Merchtem eens ontmoeten! :drink:

Wat ik al positief op de website zie is het uitwegen van een wagen. Uitlijnen kunnen veel bandencentrales maar bij een volledig regelbare ophanging is dat maar 1 ding. Ik heb nu een wagen staan waar veel op te regelen valt. En het minste dat er iets slecht staat “springt” die op de weg. Dus misschien eens een mailtje sturen 😉

welkom Didde !!
                  je zal straks merken dat ze hier meer dan eens naar foto’s gaan vragen 💡

welkom, je mag foto’s posten ook hoor, 😀

welkom
                      veel plezier met je Porsche !!
                      :drink:

Welkom op het forum.

welkom 😀

Welkom op het forum! Als het goed is, mag het ook gezegd worden.

Ondertussen heb ik je post naar het voorsteltopic geplaatst, waar het thuis hoort.
                            (Had ik vanmiddag niet opgemerkt)

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.