Diefstalbescherming?

Home Forum Porscheforum Technisch Porsche Verzekeren Diefstalbescherming?

5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
    • Een afneembaar stuur moet je toch niet meenemen. Je steekt dat gewoon in het koffer…toch

123

en er dan van uitgaan dat de potentiele dief het niet heeft gezien.
        Als ik ergens onbekend ben, grootstad, en ik wil mijn auto ergens parkeren.

Dan zorg ik bv altijd dat er niks zichtbaar in de auto ligt. En als ik al iets erin laat liggen het in de afgesloten kofferbak ligt. Handschoenen kastje en armleunings kastje allemaal open.. Niks te zien, duidelijk leeg, niks te jatten geen gebroken ramen als ik terug kom.

So far so good.

Maar ik ga het bv nooit net na het parkeren allemaal in de koffer gaan leggen.
        Want zo geef je gewoon weg dat er wel iets kostbaars te stelen valt.

Dat doe ik gewoon een stuk voor mijn finale bestemming, even aan een tankstation of zo stoppen, en me herorganiseren. Ik heb nog nooit een auto inbraak moeten incasseren, en al vaak in buitenwijken van Brussel, Amsterdam, Rotterdam, Parijs en Londen geparkeerd.

Maar das best lastig natuurlijk met een stuur.

:think: Vandamme, dat klinkt als iemand die echt in het leger was. :salut:

123

lol, het tegendeel is waar.. Zelfs geen dienst moeten doen , was gedaan een jaar of twee voor het mijn beurt was.
            Gelukkig want ik zou meer in ‘t cachot gezeten hebben dan iets anders..

Maar het is gewoon logisch.. als je in onbekende buurten gaat parkeren, mag je niks weggeven.
            je weet nooit wie er meekijkt en er opportuniteiten in ziet.

EDIT : Nu ja, ik ben ook sportschutter, dus wordt wel verondersteld om extra waakzaam te zijn als ik ergens naar toe ga om te schieten.
            Wat niet wil zeggen dat ik mijn auto in de banlieus parkeer met geweer of zo erin. Dat kan uiteraard niet.

Ik heb ook tips maar gooi ze niet op het forum, iedereen kan meelezen

5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.