Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 883)
    • [quote=”DST” post=245429]Droevig, heel droevig[/quote]

maaaaaaarrrr, ….. hij heeft wel vleugeldeuren héé…. :happy: 😆

[quote=”clu964″ post=245289]924 / 944 …cabrio !

[/quote]

Het is iig geen Bieber …

Porsche_924_Bieber_cabriolet_(1981).jpg

Door Bart Meulenbroek – Eigen werk, CC BY 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=30575127

Droevig, heel droevig

924 / 944 …cabrio !

bdb1.jpg

bdb2.jpg

Ik heb ze gevonden ” de moeder van alle Bob de bouwers – een self made Carrera made from scratch”

http://caristas.blogspot.be/2011/07/only-porsche-911-in-cuba-part-i.html

:respect2:

IMG_1851.JPG

IMG_1852.JPG

IMG_1849.JPG

IMG_1850.JPG

Straf, dat berichtje kreeg ik ook net binnen… :engeltje: gelukkig hebben we allemaal een eigen smaak en voorkeur :up: :up: :popcorn:

[quote=”dirk l” post=244713]Meer van hetzelfde; voor de liefhebbers hé, alléén voor de liefhebbers :sarcastisch

[/quote]

Ik ontving een mail met volgende opmerking in verband met deze Porsche.
                      Blijkbaar dus geen BDB :salut:

“De foto is namelijk van de Porsche RS 2.7 speciaal ontworpen voor Hans Michel Piech van de Porsche dynasty.

Het patroon is van Paisley.

Een belangrijk model in de Porsche geschiedenis.”

986gt3.jpg

Porsche Boxster 3.2 S handgeschakeld helemaal klaar gemaakt voor DRNT Porsche Cup
                        Bouwjaar 2002 en slechts 118.000KM
                        U krijgt er alles bij om hem weer origineel te maken helemaal.
                        Auto heeft begin 2015 meer dan 25.000 euro gekost. Mag weg voor 17.000,00 of een redelijk bod.

:happy:
                          IMG_1803.PNG

komen er nieuwe afleveringen van De Kampioenen? een nieuwe auto voor Balthazar Boma? :happy:

Meer van hetzelfde; voor de liefhebbers hé, alléén voor de liefhebbers :sarcastisch

piech-interior.jpg

Het zuffenhout in het dashboard is prachtig en niet te missen op een Porsche Classic.

De zeteloverdrek (gewilde schrijffout) en de deurpanelen… daar mocht mijn, jammer genoeg overleden, Cocker Spaniel Springer, nog niet op slapen… Maar die eruit (de bekleding, niet onze Max, en wat beige leder erin en dat probleem is toch opgelost! 🙂

ken

niet mijn ding dat interieur….. 😕 😕

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 883)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.