Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 883)
      • van een inventieve creatieveling …

TargaPorscheBoomCase.jpg

0

865604027063070.jpg
          869604025716002.jpg

0

😯
            914BDB.jpg

914BDB2.jpg
            :bounce:

0

http://www.speedhunters.com/2016/07/engineering-twin-turbo-porsche-993/

Ik zie het me zelf niet doen maar kan wel het werk appreciëren. Alleen dat stuur… :puke:

0

Crisis ? Te heet gewassen ? :happy:

CRISISP.jpg

0

0

[hide]Het woord “diversiteit” zal vanaf nu altijd het beeld oproepen van Sensa die tussen een berg tieten staat rond te kijken….op zoek naar het mooiste paar :bounce: [/hide]

0

Je stijl staat me wel aan…niks verkeerd met diversiTIET…
                      Lachen en plezier is (voorlopig) nog gratis…

0

ik dacht al dat ik aan dysceltie leed :wtf:

0

[quote=”DST” post=237005]Ik had het kunnen denken: Sensa911 zoekt weer naar diverse tieten[/quote]

:lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker:

0

Ik had het kunnen denken: Sensa911 zoekt weer naar diverse tieten

0

[hide]ik kan het niet laten, het is sterker dan mezelf. Bij het lezen van je tekst dacht ik spontaan :

zoeken naar de essentie is : zoeken naar diversetieten
                              vervreemden van de essentie is : zoeken naar diversiteit

ok ok ok, ik weet, af en toe moeten jullie de cultuurladder afdalen om tot mijn niveau te komen :mrgreen: [/hide]

0

Smaak is persoonlijk…
                                Wansmaak eveneens..!
                                Sommigen zoeken naar de essentie en anderen vervreemden er van…
                                Tegenwoordig heet dit: diversiteit.

0

man, man, man
                                  heb effe naar die zijn voorraad gekeken :puke: waar vind hij ze toch 😆
                                  en dan nog die vermeldingen van good, nice, very nice en price on request precies of het zijn toppers :loser:
                                  koop daar een auto en de lijdensweg begint :mrgreen: alvast goed nieuws voor diegene die eraan nadien mag werken, die gaat zijnen boterham nogal verdienen :up:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 883)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.