Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 883)
  • Ive

Daar zijn er toch een aantal van gemaakt geweest, want heb dit jaar in Dinslaken zelf een rood exemplaar mogen aanschouwen.
      Heel speciaal

DSC_4928.jpg

DSC_4931.jpg

Wim

Ik weet niet of zo iemand daar van gelukkig gaat worden als er zoveel mensen komen, je weet nooit wie er mee lift in zo’n RLC.
        En ik weet het, wij zijn allemaal eerlijk. 😆

Ben zelf ook al eens in een privé collectie geweest van iemand die zeer exclusief spul heeft staan.
        En deze meneer wilt ook niet dat ik dit aan de grote klok hang of met meerdere personen langs ga komen. 💡

zouden we daar dan eens geen RLC kunnen/mogen organiseren?

800 WTF!!!! waarom geen 911?

Als je die in Kontich bent tegenkomen heb ik een groot vermoeden dat die van DE Porsche man van Kontich is…..
              Laatst horen vertellen dat hij er +/- 800 heeft, en zijn meest exclusieve uitvoeringen staan te Kontich

En die heb ik persoonlijk al eens mogen bewonderen :happydance:

Wim

Was ook altijd een van mijn favorieten deze uitvoering. 8)

Zo vond ik de Volvo ES ook altijd mooier als de P1800.

Ik weet niet of deze hier thuishoort of eerder in de rubriek “Wie heb ik gezien?”, maar deze kwam ik gisterenmorgen tegen in Kontich en ik was te verbaasd om een foto te trekken, maar gelukkig is er het internet 😉

Dit blijkbaar een zeldzame variant van de 944 Turbo, slechts 7 gemaakt? Ik vind het wel iets hebben :first:

deze is, voor z’n eigen tijdsgeest, eigenlijk best geslaagd :applaus:

Ive

spiegel????

zoek het porscheonderdeel …

Porsche 959 Replica met VW frame en motor, te koop op craigslist

959replicaVW.jpg

kist? een urne past zelfs in de koffer van een 918 😎

Wim

Krijg je dan 2 kistjes van Christophe :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 883)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.