Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie

• jollie
    Deelnemer

Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
      Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 883)
      • soms denk je dat je het allemaal stilaan wel gezien hebt … NOT !!!

pluche924.jpg

Vermoedelijk een piloot ❓ En wat heeft hij daar met dat deurpaneel gedaan :bounce:

Rinspeed_BEDOUIN_95.jpg

knggh!

ff doorspoelen

914 widebody speedster met boxster rolbeugel
                914speedster.jpg

frankenstein???

http://www.erclassics.nl/Porsche-912-oldtimer-te-koop-1281.php

Elke foto toont wel iets om van te huiveren… 20000 Euro???

sommige van die laatste posts doen mijn maag volledig omdraaien :puke: en tegelijkertijd mijn hart in een kramp schieten :bounce: Ik begin al spontaan te trillen als ik nieuwe posts in deze rubriek wil aanklikken. Ik denk dat ik dat vanaf nu nooit meer ga doen :sarcastisch

Wim

Ha, een wooden basket geworden. :happy:

Newport Convertible Engineering has released the first images of its brand new convertible variants of the Porsche Cayenne. Two of the following images showcase the most recent generation Porsche Cayenne, while the other shows a first-gen Porsche Cayenne which underwent this dramatic and god-awful surgery.
                          Not long after releasing its frankly horrible looking 2013 Range Rover Convertible, Newport Convertible Engineering announced that 47 orders for the car had been received and from a business standpoint, it certainly seems to make sense to expand the firm’s convertible SUV range and the Porsche Cayenne is the perfect car to do that with. Additionally, because the Porsche Cayenne isn’t a very attractive car to begin with, especially the first-generation model, chopping the roof off just makes it that little bit more ugly.

image-2-3-4-5.jpg
                            Al gepasseerd?

Attachments:
                            • image-2-3-4.jpg

Zonder woorden 😥

Porsche-Limo-One-Of-a-Kind-Thankfully-a1.jpg

Nochtans kan je de GT3 bestellen zonder spoiler.
                                Waarom heeft ie dat niet gedaan :bounce:

Wim

Die zal niet harder als 160 km/h rijden dan zeker. :happy:

Ziet er inderdaad niet uit. :puke:

ge koopt u ne 991gt3 en zaagt er vervolgens de achterspoiler af en blijft achter met een gekke bochel op het motor deksel.
                                    en dan nog niet gesproken over de balans die helemaal weg is bij hogere snelheden :bounce:

gt3zonderspoiler.jpg

15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 883)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.